På fødegangen i aftes/nat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

445 visninger
2 svar
0 synes godt om
6. april 2011

camillakrath

Hej tøser

Så endte det med at jeg fulgte jeres råd og ringede til fødegangen igår, da mine plukveer og smerterne tog til igen.

Jeg fik den sødeste kvinde i røret og skulle komme derind med det samme. Jeg blev undersøgt i hoved og r** , og mine plukveer tog til derinde. Jordmoderen sad og mærkede og der var ca. 5 min. imellem og de rev meget

Udover det var lillemanden sløv. De kunne ikke rigtig få hans puls op, men efter 4 timer lykkedes det dog.

Min livmoderhals var fin. Vist 2,7 cm, så der havde plukveerne ikke taget fat _endnu_ som de sagde.

Kl. 3 fik vi lov til at tage hjem, selvom de faktisk gerne ville ha beholdt mig  

Vores aftale er nu, at kommer der ikke mere liv i lillemanden og forandrer plukveerne sig bare det mindste, så skal vi komme derind med det samme.

De kunne ikke rigtig forklare smerterne med andet end at det "tog ved" dernede nu. Og de har ingen fornemmelse af om det går igang før tid. Dog går jeg med til indlæggelse, hvis smerterne ikke snart aftager.

Tusind tak endnu engang for alle de gode svar igår

Og kryds alle jeres fingre for at han blir derinde noget tid endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

Mikkel's mor <3

camillakrath skriver:

Hej tøser

Så endte det med at jeg fulgte jeres råd og ringede til fødegangen igår, da mine plukveer og smerterne tog til igen.

Jeg fik den sødeste kvinde i røret og skulle komme derind med det samme. Jeg blev undersøgt i hoved og r** , og mine plukveer tog til derinde. Jordmoderen sad og mærkede og der var ca. 5 min. imellem og de rev meget

Udover det var lillemanden sløv. De kunne ikke rigtig få hans puls op, men efter 4 timer lykkedes det dog.

Min livmoderhals var fin. Vist 2,7 cm, så der havde plukveerne ikke taget fat _endnu_ som de sagde.

Kl. 3 fik vi lov til at tage hjem, selvom de faktisk gerne ville ha beholdt mig  

Vores aftale er nu, at kommer der ikke mere liv i lillemanden og forandrer plukveerne sig bare det mindste, så skal vi komme derind med det samme.

De kunne ikke rigtig forklare smerterne med andet end at det "tog ved" dernede nu. Og de har ingen fornemmelse af om det går igang før tid. Dog går jeg med til indlæggelse, hvis smerterne ikke snart aftager.

Tusind tak endnu engang for alle de gode svar igår

Og kryds alle jeres fingre for at han blir derinde noget tid endnu

puha da endelig en update, har tænkt for dig hele dagen,
er glad for du fik ringet og blev undersøgt..

alt hvad jeg kan, for at han bliver derinde..

Anmeld

6. april 2011

camillakrath

Jennifer skriver:

puha da endelig en update, har tænkt for dig hele dagen,
er glad for du fik ringet og blev undersøgt..

alt hvad jeg kan, for at han bliver derinde..

Tusind tak

Det er bare så rart, at de holder øje med en nu!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.