Hyggedag i "blomsterparken" (masser af billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2011

Mor til prinsessen :-)

Nadia&Daniel skriver:

Laura og jeg har kigget på mange blomster i dag - blomsterudstilling i Lyngby storcenter..

iihhh hvor i hygger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

Nadia&Daniel

Anke skriver:

Det kan godt være, du har kigget på blomster, men Laura kigger da alle mulige andre steder hen.

Ej, undskyld, det lyder som en rigtig hyggelig dag, og hvor er de dog flotte, de blomster! Og Laura selvfølgelig også..  

Der sad nogle ældre mennesker (læs gamle), som kommenterede Laura, så hun havde travlt med at se på dem..

Anmeld

6. april 2011

wamse

åååårrhhhh, hvor er hun da skøn 

Anmeld

6. april 2011

Nadia&Daniel

Anke skriver:

Det kan godt være, du har kigget på blomster, men Laura kigger da alle mulige andre steder hen.

Ej, undskyld, det lyder som en rigtig hyggelig dag, og hvor er de dog flotte, de blomster! Og Laura selvfølgelig også..  

Tak

Anmeld

6. april 2011

Mor til L&S

Nadia&Daniel skriver:

Laura og jeg har kigget på mange blomster i dag - blomsterudstilling i Lyngby storcenter..

Hvor er hun dog kær - hvor gammel er hun nu?

Anmeld

6. april 2011

Nadia&Daniel

Mor til Liva skriver:

Hvor er hun dog kær - hvor gammel er hun nu?

Tak

Hun er omkring 5½ mdr. - 25-10-10.. Så snart 6 mdr. - det er så VILDT - tiden flyver afsted.. Tænkt, vi har fået vuggestueplads til hende den 1. Aug. - det er jo snart..

Anmeld

6. april 2011

Nadia&Daniel

wamse skriver:

åååårrhhhh, hvor er hun da skøn 

tak...

Anmeld

6. april 2011

AWO

Nadia&Daniel skriver:

Der sad nogle ældre mennesker (læs gamle), som kommenterede Laura, så hun havde travlt med at se på dem..

Herligt!

Det er skægt, Elina er også altid vildt fascineret af gamle mennesker..

Anmeld

6. april 2011

CamillaSoefelt

Nadia&Daniel skriver:

Var der kun kort tid i dag - har en del jeg skal nå inden weekenden.. Sender lige sms imorgen om det Lyst til en kop kaffe i næste uge???

Nå ok... Yes klart, du skriver bare

Anmeld

6. april 2011

Sommerbird

Neeej hvor hyggeligt 

Jeg skal en tur til Lyngby i morgen, så vil jeg da lige smutte en tur forbi. Jeg er sikker på at min datter vil synes alle farverne er helt fantastiske 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.