Imorgen er det 2 år siden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.220 visninger
21 svar
0 synes godt om
6. april 2011

Becks

Jeg mistede mit lille hjertegryn  Tænk tiden er gået så stærkt!

Igår for 2 år siden, var jeg så lykkelig, jeg skulle være mor! Jeg skulle være mor påtrods af, at lægerne havde sagt det bliver du aldrig uden hjælp, 2 dage efter brast drømmen! Drømmen om et barn, drømmen om et lykkeligt liv.. Jeg var så langt nede, fordi det lykkedes min krop endelig, at "skide" på lægernes dom, og så samrabejder min krop slet ikke!!!

Jeg har efterfølgende fået af vide, at den PCO behandling jeg var igennem på hospitalet, var den forkerte, og at det kan have været den der har afbrudt graviditeten.. Heldigvis nu, får jeg den rette behandling, og glæder mig til Juni, hvor jeg kan blive insemineret.

Mit lille hjertegryn blev ikke til noget, men det var elsket fra første syn af de 2 streger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

malenemusen

Du får lige et kæmpe  herfra.....

Anmeld

6. april 2011

Becks

malenemusen skriver:

Du får lige et kæmpe  herfra.....

Tusinde tak

Anmeld

6. april 2011

blomst84

kæmpe kram til dig... kender din følelse, datoer man aldrig glemmer.. i dag er det præcis et år siden jeg mistede min lille spire for anden gang   

Anmeld

6. april 2011

Mette 28

Vil ikke lige forlade tråden uden at sende et kæmpe kender ikke følelsen, men det må være vildt hårdt, at miste uanset hvor langt man er henne...

Anmeld

7. april 2011

Becks

blomst84 skriver:

kæmpe kram til dig... kender din følelse, datoer man aldrig glemmer.. i dag er det præcis et år siden jeg mistede min lille spire for anden gang   

Ked af vi har oplevet det samme, som så mange andre

Men ja, som du siger, datoer glemmer man ikke, og man knytter sig utrolig hurtigt til de 2 streger

Anmeld

7. april 2011

Becks

Mette 27 skriver:

Vil ikke lige forlade tråden uden at sende et kæmpe kender ikke følelsen, men det må være vildt hårdt, at miste uanset hvor langt man er henne...

1000 tak, ja det gør man

Anmeld

7. april 2011

LRJ

Ville ikke bare forlade tråden uden at have sendt dig en kæmpe krammer

Kender følelsen har mistet to gange, og selv måtte afbryde en graviditet sent (i sammenråd med fg) Det ikke nemt

Håber du bliver gravid ved første inseminering

Anmeld

7. april 2011

twinboys

det gør mig ondt at læse

sender dig lige en varm krammer

Pøj pøj håber der kommer en lille spire til juni

Majbritt

Anmeld

7. april 2011

Becks

Lone H. skriver:

Ville ikke bare forlade tråden uden at have sendt dig en kæmpe krammer

Kender følelsen har mistet to gange, og selv måtte afbryde en graviditet sent (i sammenråd med fg) Det ikke nemt

Håber du bliver gravid ved første inseminering

Tak skal du have

Er ked af at høre, du også har været igennem de samme ting - og så så mange gange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.