At finde job efter barsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

381 visninger
1 svar
0 synes godt om
6. april 2011

Sitrani

Ville bare lige høre, om der er andre, der har været i samme situation, som mig..??

Lige nu går jeg på dagpenge. Jeg blev færdiguddannet pædagog her i januar, og har ikke kunne finde job, da jeg jo er gravid. Sandsynligheden for, at der er nogen der gider ansætte én, som går på barsel d. 6. juni, er ret lille! Så regner da heller ikke med, at kunne finde arbejde, inden jeg går på barsel.

Er der nogen der også har prøvet det? Og var det nemt for jer, at finde jobs efter barsel?

Hilsen Sille, 27+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
STN skriver:

Ville bare lige høre, om der er andre, der har været i samme situation, som mig..??

Lige nu går jeg på dagpenge. Jeg blev færdiguddannet pædagog her i januar, og har ikke kunne finde job, da jeg jo er gravid. Sandsynligheden for, at der er nogen der gider ansætte én, som går på barsel d. 6. juni, er ret lille! Så regner da heller ikke med, at kunne finde arbejde, inden jeg går på barsel.

Er der nogen der også har prøvet det? Og var det nemt for jer, at finde jobs efter barsel?

Hilsen Sille, 27+4

Jeg havde et job, da jeg var på barsel anden gang, men blev opsagt 3 uger efter jeg kom tilbage (ja, det må man gerne når det er nedskæringer).

Jeg havde heldigivs 6 mdr.s opsigelse. Jeg nåede, at gå arbejdsløs i 2 1/2 mdr. inden, at jeg fik et job. Jeg sendte 60 ansøgninger ud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.