Forkert fosterstilling .. :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.611 visninger
12 svar
0 synes godt om
6. april 2011

Williams'Mor

Hej med jer alle sammen!!

Jeg var til jordmoder her for en uge siden. Hun skulle finde ud af om William har sat sig fast. Hun mærkede rundt lidt tid og endelig sagde hun at hun tror at han har sat sig fast, men hun var ikke sikker. Jeg syntes efterfølgene at jeg har kunne mærke numse i venstre side og hovede i højre.. :-(( Hun sagde at hvis ikke han lå som han skulle her d. 11 så skal William prøve og blive vendt.
^^ Dette er jeg rimelig nervøs for! Er der nogle der har prøvet det som har lyst til at fortælle deres oplevelse med det?
Håber at se en masse indlæg!!

Knus herfra!!
Ps. Så syntes jeg lige vi alle skulle gå ud i haven & finde en mariehøne, sende den op til gud, så den kan be' om godt vejr!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg har ikke nogen erfaring med vending af baby i maven - men jeg er med på, at vi alle går ud i haven og finder en Mariehøne som vi sender op og beder om godt vejr

Anmeld

6. april 2011

CiSo

Jeg fik vendt min lille dreng da han var inde i maven..

Jeg syntes ikke det er noget du skal være nervøs for, de bliver ikke ved med at prøve hvis ikke du er med på den eller du syntes det er alt for ubehageligt.. 

Men de fik vendt min dreng, fordi jeg bare VILLE føde normalt (han havde numsen ned af.) og det var en smule ubehageligt, men bestemt ikke noget jeg ikke kunne klare.

Så vær ikke nervøs, det er ikke så slemt. 

Anmeld

6. april 2011

Williams'Mor

MoarHvidovre skriver:

Jeg har ikke nogen erfaring med vending af baby i maven - men jeg er med på, at vi alle går ud i haven og finder en Mariehøne som vi sender op og beder om godt vejr

Godt så! Lad os vores ønske bliver opfyldt

Anmeld

6. april 2011

Williams'Mor

CiSo skriver:

Jeg fik vendt min lille dreng da han var inde i maven..

Jeg syntes ikke det er noget du skal være nervøs for, de bliver ikke ved med at prøve hvis ikke du er med på den eller du syntes det er alt for ubehageligt.. 

Men de fik vendt min dreng, fordi jeg bare VILLE føde normalt (han havde numsen ned af.) og det var en smule ubehageligt, men bestemt ikke noget jeg ikke kunne klare.

Så vær ikke nervøs, det er ikke så slemt. 

Jeg VIIIIIIIIIIIIIIIIIIIL også føde normalt, Så hvis ikke han har vendt sig her d. 11 så skal jeg simpelthen bare igennem den vendning(eller hva det hedder)
 Men det lyser som om det ikke er så slemt. Hehe

Anmeld

6. april 2011

CiSo

Williams'Mor skriver:

Jeg VIIIIIIIIIIIIIIIIIIIL også føde normalt, Så hvis ikke han har vendt sig her d. 11 så skal jeg simpelthen bare igennem den vendning(eller hva det hedder)
 Men det lyser som om det ikke er så slemt. Hehe

det er heller ikke så slemt igen, men det er en smule ubehageligt.  

men  for at din lillemand vender sig!!

Anmeld

6. april 2011

Lisbeth85

Min dreng lå med numsen nedad, og jeg fik vendingsforsøg i uge 37. De prøvede først to gange, hvor han smuttede tilbage begge gange. Så kom der en mandelig læge, som kunne tage bedre fat, men ak... han røg bare tilbage på sin plads igen.

Jeg VILLE også føde normalt, og det fik jeg lov til, selvom han lå med numsen nedad (sædestilling eller UK (underkrop)). At føde et barn med numsen først vil jeg gerne gøre igen! Det var absolut en fantastisk oplevelse, og havde en helt igennem normal fødsel. Jeg synes det er SÅÅÅÅ ærgeligt, at alle bare vælger kejsernit i dag, fordi de bliver fortalt det. Jeg ville have, at min søn skulle komme ud til mig, når han var klar dertil. Desuden er det svært at være alenemor med et sår i maven efter ks.

Men håber da, at de får din dreng vendt... hvis ikke, så må du tage en snak med din læge og jordemor om alternativerne dertil

Anmeld

6. april 2011

Caroline86

nu har jeg siddet i et kvarter og overvejet om du skulle have in historie med eller ej... men det synes jeg altså at du skal selvom den ikke er så god

Min datter vendte forkert og du kan læse HER om forsøgene på at vende hende... øverst på side 8 når vi til selve de fysiske forsøg på hospitalet!

Hvis det viser sig at vendingen ikke lykkes for dig vil jeg lige smide et link til min FB også... Jeg var, som du kan læse i vendingstråden, ULYKKELIG da de ikke fik hende vendt men jeg endte med at have et helt fantastisk kejsersnit... det kan du læse om HER

mange knus og tanker Caroline

Anmeld

6. april 2011

Mor Til Julie<3

Williams'Mor skriver:

Hej med jer alle sammen!!

Jeg var til jordmoder her for en uge siden. Hun skulle finde ud af om William har sat sig fast. Hun mærkede rundt lidt tid og endelig sagde hun at hun tror at han har sat sig fast, men hun var ikke sikker. Jeg syntes efterfølgene at jeg har kunne mærke numse i venstre side og hovede i højre.. :-(( Hun sagde at hvis ikke han lå som han skulle her d. 11 så skal William prøve og blive vendt.
^^ Dette er jeg rimelig nervøs for! Er der nogle der har prøvet det som har lyst til at fortælle deres oplevelse med det?
Håber at se en masse indlæg!!

Knus herfra!!
Ps. Så syntes jeg lige vi alle skulle gå ud i haven & finde en mariehøne, sende den op til gud, så den kan be' om godt vejr!!

De prøvede på og vende min datter da hun lå i maven og de prøvede i ca 20 minutter hvor de så blev enige om og stoppe fordi det virkelig gjorde så ondt på mig af jeg bare var ked af det i de 20 minutter de nu prøvede og det lykkedes dem os og få hende vendt lidt men ikke helt nok til af hun ville vende sig helt rigtigt ... Så om aften jeg sidder og slapper totalt af kan jeg bare se af hun vender sig tilbage igen hvor hun lå før ... Så jeg var jo godt klag over af det ikke kunne lykkedes det her ... og jeg har sagt til mig selv med det næste barn jeg engang skal have skal de godt nok ikke prøvede og vende det for så skal det bare tages ved kejsersnit ... Det blev min datter så os taget med ... og har det skam enlig helt fint idag med det ... Men håber da af det lykkedes for dig så du kan komme til og føde normalt ...

Anmeld

6. april 2011

bubba

en af mine kollegaer har prøvet det.. Hun sagde at det var meget ubehageligt (sorry, jeg ikke har bedre nyheder).. de kunne ikke vende hendes søn og han måtte derfor fødes ved kejsersnit

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.