Takker af...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2011

ChatH

Det er en trist beslutning.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

Bondepigen

Du vil blive savnet, men jeg vil ikke sidde her og tvinge dig til at blive, for en dag kan det være mig der smutter. Men vend tilbage, hvis du får lyst, ikke?!

Anmeld

6. april 2011

sarahb

Håber da så sandelig at vi ses igen.
Hvis ikke så håber jeg i har et fantastisk liv og at Dicte Får et fantastisk liv.

Anmeld

6. april 2011

oo

jeg vil i hvert fald fortsat følge dig på facebook (hvis jeg må?)

Anmeld

6. april 2011

Dictes mor

Tjuhl skriver:

jeg vil i hvert fald fortsat følge dig på facebook (hvis jeg må?)

Selvfølgelig, det må alle der har lyst. Dertil er facebook jo et fantastisk medie, som jeg også bruger flittigt. Det går bare ud over mine studier, at jeg bruger al min tid herinde, og jeg er nødt til at omprioritere min tid, og jeg ved, at hvis ikke jeg cutter helt, så vil jeg blive ved med at snige mig herind i stedet for at få læst mine lektier.

Anmeld

6. april 2011

oo

Dictes mor skriver:

Selvfølgelig, det må alle der har lyst. Dertil er facebook jo et fantastisk medie, som jeg også bruger flittigt. Det går bare ud over mine studier, at jeg bruger al min tid herinde, og jeg er nødt til at omprioritere min tid, og jeg ved, at hvis ikke jeg cutter helt, så vil jeg blive ved med at snige mig herind i stedet for at få læst mine lektier.

oh ja, forståeligt nok!

Anmeld

6. april 2011

Karo

6. april 2011

LIZO

er jeg rigtig ked af at hører.. men vil helst klart følge med på face

Anmeld

6. april 2011

Milka

vi ses på facebook! 

Anmeld

6. april 2011

TbCp

Det synes jeg er en rigtig trist beslutning

Men håber da at høre bare lidt fra dig ind imellem, men ellers følger jeg med på facebook.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.