pædagogmedhjælper..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

833 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. april 2011

bøgelund

når jeg skal tilbage fra barsel, regner jeg ikke med at det bliver på min nuværende arbejdsplads. 

jeg overvejer lidt en børnehave, som pædagogmedhjælper, da jeg ikke er uddannet pædagog. 

men hvordan ser lønnen ud for sådan nogle? -har hørt det ikke er højt. og det er heller ikke det afgørende. men tingene herhjemme, skal alligevel kunne løbe rundt.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

henh01

Hej. Jeg tror en pædmedhj. løn ligger på omkring 20000 kr før skat. Jeg selv er uddannet og får 24000 kr før skat. Der er vidst ikke så meget forskel endda

Anmeld

6. april 2011

bøgelund

henh01 skriver:

Hej. Jeg tror en pædmedhj. løn ligger på omkring 20000 kr før skat. Jeg selv er uddannet og får 24000 kr før skat. Der er vidst ikke så meget forskel endda

nej så er foreskellen da ikke så stor..

tusind tak or svar.. 

Anmeld

6. april 2011

Mor til prinsessen :-)

bøgelund1 skriver:

når jeg skal tilbage fra barsel, regner jeg ikke med at det bliver på min nuværende arbejdsplads. 

jeg overvejer lidt en børnehave, som pædagogmedhjælper, da jeg ikke er uddannet pædagog. 

men hvordan ser lønnen ud for sådan nogle? -har hørt det ikke er højt. og det er heller ikke det afgørende. men tingene herhjemme, skal alligevel kunne løbe rundt.. 

Det kommer an på hvad løntrin du er på :-)

jeg mener jeg startede med at få 10.000 kr udbetalt :-) Mener ikke det er 20.000 kr før skat, tror det er for højt :-)

Ellers prøv at gik på pls eller bupl og se om du kan finde noget der :-)

Anmeld

6. april 2011

bøgelund

Mor til prinsessen :-) skriver:

Det kommer an på hvad løntrin du er på :-)

jeg mener jeg startede med at få 10.000 kr udbetalt :-) Mener ikke det er 20.000 kr før skat, tror det er for højt :-)

Ellers prøv at gik på pls eller bupl og se om du kan finde noget der :-)

afhænger det også af, hvilken uddannelse man har, og hvad man har lavet før?

Anmeld

6. april 2011

bøgelund1 skriver:

afhænger det også af, hvilken uddannelse man har, og hvad man har lavet før?

Ikke så meget uddannelse(mener jeg) men mere hvad du har af erfaringer......

Anmeld

6. april 2011

Mor til prinsessen :-) skriver:

Ikke så meget uddannelse(mener jeg) men mere hvad du har af erfaringer......

rettelse.. du får mere i løn hvis du har pguen feks...... Så jo udd spiller vist også ind :-) Men ikke folkeskole, gym hf og i den stil..

Anmeld

6. april 2011

Tullepii

bøgelund1 skriver:

Man får ca 18500 før skat Du kan se det på foa.dk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.