kom med gode fif til at komme igennem en arbejdsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.026 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. april 2011

FruEllingsen

når man kun har fået 3 timers søvn! her sidder jeg i toget, på vej til arbejde og aner ikke helt hvorddan jeg skal klare mig igennem dagen. marcus valgte lige at være vågen nærmest hele natten af uforklarelige grunde. så kom gerne med gode råd. de tages imod med kyshånd. undskyld den rodede tekst men skriver fra min mobil!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

L.J.L

Drømmer skriver:

når man kun har fået 3 timers søvn! her sidder jeg i toget, på vej til arbejde og aner ikke helt hvorddan jeg skal klare mig igennem dagen. marcus valgte lige at være vågen nærmest hele natten af uforklarelige grunde. så kom gerne med gode råd. de tages imod med kyshånd. undskyld den rodede tekst men skriver fra min mobil!

-en masse frugt og KAFFE!

Hilsen Lise som går på arbejde med søvnunderskud, hver dag!

Anmeld

6. april 2011

Faith

Åh nej Søs! De er så hårde de nætter...

Tror du skal tænke på at når du henter marcus i eftermiddag så er han eet stort smil efter en super dag i dp. Så er nattens trængsler glemt, det er jeg sikker på

Anmeld

6. april 2011

Minmio

Uuuh kender det rigtig godt.

Kaffe, kaffe og kaffe evt. energi drik

Håber at du får en god dag alligevel

Anmeld

6. april 2011

Dittemor26

yep! Du skal hoppe på den store kaffevogn Suppler evt med en smule sukkerholdige fødevarer

Anmeld

6. april 2011

Kindfed

Frisk luft. Gerne imens det stadig er koldt udenfor. Jeg har ofte gået rundt i en nattevagt og basket med armene ude i afdelingens gård for at få lidt gang i systemet.

Anmeld

6. april 2011

Tulle28

KAFFE!! Og prøv at lade være med at spise for meget usundt, især i løbet af eftermiddagen - selvom man tænker at man nok bliver friskere af noget sukker, har det altså tit den modsatte effekt...

Rigtig god dag, håber den lille slyngel sover bedre i nat!

Anmeld

6. april 2011

FruEllingsen

Tak for de gode fif.

Kom igennem dagen selvom at jeg ikke er kaffedrikker (måske man skulle få det lært)

Nu ligger jeg bare og feder den på sofaen. mon man bare skulle gå i seng?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.