Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nu har jeg næsten ikke rørt slik, kage eller andre søde sager i 2 måneder. Så da jeg var i Fakta her til aften, fik jeg pludselig lyst til chokolade Det blev til en plade Marabou med nødder, og jeg har siden kl 20 spist ½ plade. NØJ HVOR HAR JEG DET DÅRLIGT LIGE NU!!! Mega mavepine og mega kvalme.
Men så kan jeg lære det!!!! Skal vist en tur til fitness i morgen og så må manden vist spise resten af pladen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har et råde til dig: nårh du får lyst til chokolade, så køb 70 % chokolade, og tag så et stykke, og du vil får den gode smag af chokoelde, og samtidig ikke ha lyst til mere ind et til to stykker
knus
JulieAlex89 skriver: Jeg har et råde til dig: nårh du får lyst til chokolade, så køb 70 % chokolade, og tag så et stykke, og du vil får den gode smag af chokoelde, og samtidig ikke ha lyst til mere ind et til to stykker knus
Uhhh jeg ved det godt, men jeg kan desværre ikke lide det Jeg kan kun lide mælkechokolade Men jeg er vist kureret for den kommende tid
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128