Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mig og kæresten er helt vild med navnet Sofia, men jeg kan godt lide vis der ser lidt specielt ud, så jeg ville syntes det sku staves enten sofiah eller sophia, hvad havde i valgt?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LeaSchmidt skriver: Mig og kæresten er helt vild med navnet Sofia, men jeg kan godt lide vis der ser lidt specielt ud, så jeg ville syntes det sku staves enten sofiah eller sophia, hvad havde i valgt?
Med h..
Mette88 skriver: Med h..
jeg er enig,
Helt klart en af de to alm..Sofia el. Sophia..Det sidste synes jeg er for meget.. sådan.. ment på den måde at (self vælger i selv) det er som om at det SKAL være specielt udover det normale..
Lou87 skriver: Helt klart en af de to alm..Sofia el. Sophia..Det sidste synes jeg er for meget.. sådan.. ment på den måde at (self vælger i selv) det er som om at det SKAL være specielt udover det normale..
jeg syntes bare de to almindelige er så kedelige, men det syntes kæresten ikke, så det er meget svært.
LeaSchmidt skriver: jeg er enig,
Altså Sophia Skal lige se om vi er eninge.. Syntes naven ser mærkeligt ud, når det er Sofiah
Mette88 skriver: Altså Sophia Skal lige se om vi er eninge.. Syntes naven ser mærkeligt ud, når det er Sofiah
Har en veninde.. Hendes pige hedder også Sofia.. det er bare så sødt..
Ja jeg kan også godt lide sophia, men er også hel vild med Sofiah, sys det gør det lidt specielt.
Mette88 skriver: Har en veninde.. Hendes pige hedder også Sofia.. det er bare så sødt..
meget, hihi
LeaSchmidt skriver: jeg syntes bare de to almindelige er så kedelige, men det syntes kæresten ikke, så det er meget svært.
Nej det aldrig nemt..Men syntes da Sophia er et godt kompromi så..Sofia er meget "dansk" og normalt.. Men Sophia er lidt mere specielt..Og Sofiah er for meget..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128