Pigenavn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

477 visninger
9 svar
0 synes godt om
5. april 2011

Sophia'smor

Mig og kæresten er helt vild med navnet Sofia, men jeg kan godt lide vis der ser lidt specielt ud, så jeg ville syntes det sku staves enten sofiah eller sophia, hvad havde i valgt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

MetteMTH

LeaSchmidt skriver:

Mig og kæresten er helt vild med navnet Sofia, men jeg kan godt lide vis der ser lidt specielt ud, så jeg ville syntes det sku staves enten sofiah eller sophia, hvad havde i valgt?

Med h..

Anmeld

5. april 2011

Sophia'smor

Mette88 skriver:

Med h..

jeg er enig,

Anmeld

5. april 2011

Lou87

LeaSchmidt skriver:

Helt klart en af de to alm..
Sofia el. Sophia..

Det sidste synes jeg er for meget.. sådan.. ment på den måde at (self vælger i selv) det er som om at det SKAL være specielt udover det normale..

Anmeld

5. april 2011

Sophia'smor

Lou87 skriver:

Helt klart en af de to alm..
Sofia el. Sophia..

Det sidste synes jeg er for meget.. sådan.. ment på den måde at (self vælger i selv) det er som om at det SKAL være specielt udover det normale..

jeg syntes bare de to almindelige er så kedelige, men det syntes kæresten ikke, så det er meget svært.

Anmeld

5. april 2011

MetteMTH

LeaSchmidt skriver:

jeg er enig,

Altså Sophia Skal lige se om vi er eninge.. Syntes naven ser mærkeligt ud, når det er Sofiah

Anmeld

5. april 2011

MetteMTH

Mette88 skriver:

Altså Sophia Skal lige se om vi er eninge.. Syntes naven ser mærkeligt ud, når det er Sofiah

Har en veninde.. Hendes pige hedder også Sofia.. det er bare så sødt..

Anmeld

5. april 2011

Sophia'smor

Mette88 skriver:

Ja jeg kan også godt lide sophia, men er også hel vild med Sofiah, sys det gør det lidt specielt.

Anmeld

5. april 2011

Sophia'smor

Mette88 skriver:

Har en veninde.. Hendes pige hedder også Sofia.. det er bare så sødt..

meget, hihi

Anmeld

5. april 2011

Lou87

LeaSchmidt skriver:

jeg syntes bare de to almindelige er så kedelige, men det syntes kæresten ikke, så det er meget svært.

Nej det aldrig nemt..
Men syntes da Sophia er et godt kompromi så..
Sofia er meget "dansk" og normalt..
Men Sophia er lidt mere specielt..
Og Sofiah er for meget..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.