cykelstol...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.754 visninger
14 svar
0 synes godt om
5. april 2011

MinWilliam

Hvorfor en cykelstol har i?

hvis gerne billede af den...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

C@mill@

Dorthemuzz skriver:

Hvorfor en cykelstol har i?

hvis gerne billede af den...

Har desværre ikk nogen børn så derfor har jeg ikk en cykelstol MEN jeg HAR en kæreste som er cykel-X-pert(en) og arbejder der...

Han siger at den bedste er denne model: Første billed som hedder Yepp barnestol til ca 1300 kr

Den næst bedste er denne model : Andet billed som hedder Bobike Maxi barnestol til ca 900 kr

Begge modeller findes i flere forskellige farver og mønster.

Lov mig du IKKE køber hverken cykelstol eller hjelm i supermarkedet da det godt kan være at de er godkendt men de sidder ikk optimalt efter en prof´s mening

Håber det hjalp

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. april 2011

Kamulla

har en bobike til Noah.. ligesom den der er vist ovenfor.. min "pude" er bare helt sort.. så helt sort stol..

Anmeld

5. april 2011

spj

C@mill@ skriver:

Har desværre ikk nogen børn så derfor har jeg ikk en cykelstol MEN jeg HAR en kæreste som er cykel-X-pert(en) og arbejder der...

Han siger at den bedste er denne model: Første billed som hedder Yepp barnestol til ca 1300 kr

Den næst bedste er denne model : Andet billed som hedder Bobike Maxi barnestol til ca 900 kr

Lov mig du IKKE køber hverken cykelstol eller hjelm i supermarkedet da det godt kan være at de er godkendt men de sidder ikk optimalt efter en prof´s mening

Håber det hjalp

Jeg heller selv mest til den første, så dejligt at høre en profs mening. Men vil helst have en anhænger, da jeg synes børnene er bedre beskyttet i den. Når nu du har en prof kæreste på cykelområdet kan du så ikke spørge ham, om hvilken cykelanhænger han kan anbefale?

Anmeld

5. april 2011

C@mill@

spj skriver:

Jeg heller selv mest til den første, så dejligt at høre en profs mening. Men vil helst have en anhænger, da jeg synes børnene er bedre beskyttet i den. Når nu du har en prof kæreste på cykelområdet kan du så ikke spørge ham, om hvilken cykelanhænger han kan anbefale?

Jo 2 min

Anmeld

5. april 2011

C@mill@

C@mill@ skriver:

Jo 2 min

Det er denne model: En winther dolphin xl MEN den koster os ca 6000 kr og så findes der en anden som koster det halve men men min kæreste er en gammel mand såå han kan ikk li huske navnet

Skal nok skrive hvis den gamle mand kommer i tanke om det...

Ellers gå i en Cykel-X-Perten butik og få en super rådgivning og vejledning..

Anmeld

5. april 2011

B&J

Vi har en bobike maxi sc fra cykle handleren og den er super dejlig han kan bruge den til han er 6år og den er let og nem af sætte på og der er et regnslag bag i den hvor man kan trække frem så den ikke bliver våd når den bare står

Anmeld

5. april 2011

C@mill@

C@mill@ skriver:

Det er denne model: En winther dolphin xl MEN den koster os ca 6000 kr og så findes der en anden som koster det halve men men min kæreste er en gammel mand såå han kan ikk li huske navnet

Skal nok skrive hvis den gamle mand kommer i tanke om det...

Ellers gå i en Cykel-X-Perten butik og få en super rådgivning og vejledning..

Der ligger en i Vejle... Det kunne han dog huske

Anmeld

5. april 2011

LauraLW

C@mill@ skriver:

Håber det hjalp

Det hjalp i hvert fald mig :-)

Har længe savlet over yepp, men var i tvivl om den var pengene værd.

Laura

Anmeld

5. april 2011

C@mill@

LauraLW skriver:

Det hjalp i hvert fald mig :-)

Har længe savlet over yepp, men var i tvivl om den var pengene værd.

Laura

Det er den da der er 5 punkts sele og blødere skål hvor barnet sidder

Vi ville aldrig købe andet hvis vi sku cykle med et barn nu...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.