Ebay..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.179 visninger
17 svar
0 synes godt om
5. april 2011

MissGeoh

Er der nogen der køber varer på ebay?

Når der står en pris og der så står + forsendelse og skat.. Er der så nogen der ved hvad skatten er på?

Jeg er lidt lost med sådan noget.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

tinasmor

Brug Ebay.co.uk

Det er fra England og der kommer ikke andet oveni prisen plus fragt (du kan under levering se om de kun sender til England og hvis de sender til hele verden kan du se den spceifikke pris til DK) hvis du er i tvivl skriv til personen og spørg hvad levering til DK koster.

Ps selv om du er på ebay.co.uk skal du selvfølgelig stadigvæk lige se at sælgeren ikke kommer fra f.eks USA men det er meget sjælendt og så kan du se det på leveringsprisen.

Hvis du handel på ebay.com så er det fra USA og der kommer MOMS oveni. Dvs hvis pakken bliver nappet (og har kostet mere end et eller andet beløb) så bliver der lagt moms oveni. Det kan blive en dyr fornøjelse.

Anmeld

5. april 2011

MissGeoh

tinasmor skriver:

Brug Ebay.co.uk

Det er fra England og der kommer ikke andet oveni prisen plus fragt (du kan under levering se om de kun sender til England og hvis de sender til hele verden kan du se den spceifikke pris til DK) hvis du er i tvivl skriv til personen og spørg hvad levering til DK koster.

Ps selv om du er på ebay.co.uk skal du selvfølgelig stadigvæk lige se at sælgeren ikke kommer fra f.eks USA men det er meget sjælendt og så kan du se det på leveringsprisen.

Hvis du handel på ebay.com så er det fra USA og der kommer MOMS oveni. Dvs hvis pakken bliver nappet (og har kostet mere end et eller andet beløb) så bliver der lagt moms oveni. Det kan blive en dyr fornøjelse.

Okay, tusinde tak for svar.. Jeg må prøve mig frem.. Jeg er slet ikke vant til at bestille sådanne steder fra.. 

Anmeld

5. april 2011

Lullaby

tinasmor skriver:

Brug Ebay.co.uk

Beløbet må max være på 80 inkl porto

Anmeld

5. april 2011

MissGeoh

Lullaby skriver:

Hvad sker der hvis det er mere? 

Anmeld

5. april 2011

tinasmor

Lullaby skriver:

Kender ikke prisen fra USA

Men fra England er der ikke noget max beløb da det er indefor EU

Anmeld

5. april 2011

tinasmor

MissGeoh skriver:

Hvad sker der hvis det er mere? 

Hvis du bestiller fra USA og det er mere end det beløb og din pakke bliver åbnet, så vil du kunne få en ekstra regning.

Anmeld

5. april 2011

tinasmor

MissGeoh skriver:

Okay, tusinde tak for svar.. Jeg må prøve mig frem.. Jeg er slet ikke vant til at bestille sådanne steder fra.. 

hvad leder du efter, måske jeg kan hjælpe?

Anmeld

5. april 2011

MissGeoh

tinasmor skriver:

hvad leder du efter, måske jeg kan hjælpe?

Jamen jeg prøver at finde så mange 2 way pens til billigste penge..

Hvis du søger efter nail art pens, så kommer de frem..

Anmeld

5. april 2011

Mi

Jeg handler en del på ebay og den skat der står er betalt. Det er ikke noget der kommer ved siden af.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.