Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg skal have oversat denne sætning til spansk:
Family is one of nature's masterpieces.
Jeg kan sagtens begive mig ud i det selv, men så er der ingen garanti for at den bliver 100 % grammatisk korrekt.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dinna88 skriver: Jeg skal have oversat denne sætning til spansk: Family is one of nature's masterpieces. Jeg kan sagtens begive mig ud i det selv, men så er der ingen garanti for at den bliver 100 % grammatisk korrekt.
Kan ikke spansk.. Men googles side plejer at virke... http://translate.google.com/#en|es|Family%20is%20one%20of%20nature's%20masterpieces
Google translate er bestemt ikke grammatisk korrekt..
Lou87 skriver: Kan ikke spansk.. Men googles side plejer at virke... http://translate.google.com/#en|es|Family%20is%20one%20of%20nature's%20masterpieces
Hehe. Jeg ønsker en der snakker det flydende næsten. Jeg har selv haft spansk i tre år, så er betydeligt bedre en translate - men taler det ikke flydende! Men tak ellers.
Dinna88 skriver: Hehe. Jeg ønsker en der snakker det flydende næsten. Jeg har selv haft spansk i tre år, så er betydeligt bedre en translate - men taler det ikke flydende! Men tak ellers.
Hehe nå okay NP..
Slowli skriver: Google translate er bestemt ikke grammatisk korrekt..
Nej, bestemt ikke. Jeg kan også gøre det bedre end translate da jeg har spansk på 3. år nu, men jeg er bare ikke god nok
La familia es una de las obras maestras de la naturaleza
Det er sådan George Santayana er citeret på spanske hjemmesider, så mon ikke det er grammatisk korrekt?
Betteisen skriver: La familia es una de las obras maestras de la naturaleza Det er sådan han er citeret på spanske hjemmesider.
Det er sådan han er citeret på spanske hjemmesider.
Tusinde tak! Jeg skrev til en herinde som jeg blev "anbefalet" og hun skrev det samme - det er også det jeg har skrevet, dog er det ikke præcis de ord jeg har skrevet! Men tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128