Skal I se det? "Baby til låns" - Kanal 4 kl. 20.00

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

739 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. april 2011

Tulle28

Turde godt nok ikke låne mit barn ud til et hold teenagere!!

"

Stærkt omdiskuteret dokumentarserie, der følger fem unge par i alderen 16 -19 år. De unge, uerfarne par lægger ud med at skulle tage sig af en baby igennem tre dage, før de går videre til småbørn, præpubertetsbørn og endelig teenagebørn, som bare er få år yngre end dem selv. Fem mødre har indvilliget i at betro de unge deltagere med det mest værdifulde i deres verden, nemlig deres spædbørn. Teenagerne skal tage sig af babyerne igennem tre lange, anstrengende dage. De vil være tvunget til at følge faste rutiner, give flaske, skifte bleer og udholde masser af gråd. Der er træthed, temperamentsudbrud og salte tårer i rigelige mængder ¿ og det gælder mest teenagerne selv. Ikke så snart er babyerne blevet hentet igen, før de bliver erstattet af småbørn, et til hver af de unge par. Der gælder nu helt nye regler mens de over tre dage må tage sig af børn i trodsalderen. Præpubertetsbørn følger lige efter, og vore teenagere møder nu for første gang børn, som kan svare igen! Alle børnene har deres kæledyr med, og et af parrene må tage sig af to søskende, mens et andet par må tage sig af tre børn og deres loppebefængte hund! Tre dage senere må vore unge par (som er i deres sene teenageår) tage sig af yngre teenagere i 12-14-års alderen igennem en hel weekend. Vil de kunne genkende noget fra forholdet til deres egne forældre? Slutteligt, for at fuldende livets cyklus, flytter de aldrende og svagelige bedsteforældre ind! Omsorgen for de ældre mennesker medfører helt nye udfordringer for de unge, men bringer dem også en lære for livet. I første afsnit flytter teenage-parrene ind i deres nye hjem og forbereder sig på forældreskabet. De går til fødselsforberedelse om eftermiddagen, og pigerne skal bære en 12¿ kg. tung graviditetsvest...."

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

4xGreve

ih vil ønske jeg kunne se det men den kanal har vi ikke

Anmeld

5. april 2011

steph0804

Ihhh det lyder spændende. Øv at jeg ikke gar kanal 4, håber det bliver lagt på nu.tv

Anmeld

5. april 2011

Jesuisunefemme

Jeg satser på at se det, skal da lige se om det er noget værd.. (altså om man måske kan lære noget af det.)

Men nej, jeg ville også være noget skeptisk over at efterlade min baby til nogen helt fremmede teens, uanset om der er tv folk etc. til at holde øje.

Anmeld

5. april 2011

NinaNymannMadsen

det skal jeg se.

Anmeld

5. april 2011

Dinna88

Jeg ser det. Og jeg synes det er grumt at forældrene giver sine spædbørn væk i tre dage. Shit.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.