pærercider

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

455 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. april 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

Åh nej kom til at drikke et glas pærercider, først bagefter jeg kom til at tænke på at der jo er lidt alkohol i!

Tror i det er skadeligt for baby?

Åh har så dårlig samvittighed

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

morethanperfect

sommerbarn<3 skriver:

Åh nej kom til at drikke et glas pærercider, først bagefter jeg kom til at tænke på at der jo er lidt alkohol i!

Tror i det er skadeligt for baby?

Åh har så dårlig samvittighed

Hehe , det tror jeg nu ikke der sker noget ved .. Jeg drak en tempecider da jeg var gravid .. Og han har det godt i dag

Anmeld

5. april 2011

Oliver,Troia&Wictor

Tro mig din baby har det fint... det er kun hvis du drikke "for meget" er sikke på en pærecider ikke skader babyen...smiler

Anmeld

5. april 2011

Kofoed.

Tror ikke et glas er skadeligt

De sige jo et glas rødvin om uge er godt for meget i en graviditet, så tror ikke et glas cider er noget problem. Specielt fordi der næste ikke er noget alkohol i. Så slap du af med et glad vand

Anmeld

5. april 2011

Fru Nielsen

Nej det er bestemt ikke farligt for babyen, om så du havde drukket en liter ville det ikke skade....

Anmeld

5. april 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

Tak for jeres svar  Er glad for i ikke mener det skader

Puha, de der forældre bekymringer er vidst trådt ind. Han skal jo have det bedste af alt

Anmeld

5. april 2011

B&J

Jeg drak også cider den gang men det er så bare dem hvor er slet ingen alkohol er i næsten ikke, men tror slet ikke det skader

Anmeld

5. april 2011

Kindfed

Ha, hvor husker jeg bare de der frygtelige øjeblikke af dårlig samvittighed alt for godt  Senere kan du grine lidt ad dem. Særligt med cider. Alkoholprocenten er så lille, lille bitte, at den jo næsten ikke er der. Og nu husker du det resten af din graviditet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.