hjælp til sjov måde at gi pengegave på

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.927 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. april 2011

Anonym trådstarter

Hej Piger,

vi skal til 30 års fødselsdag på lørdag og vi vil gerne aflevere en penge gave på en sjov måde, har i ikke nogen gode ideer ??

jeg er helt blank og ikke særlig kreativ, så hjælp modtages med kyshånd :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

Sophia'smor

Køb en skovl en spand og en si, fyld spanden op med sand og lig pengene derned, så kan de selv finde pengene

Anmeld

5. april 2011

Stumpen

Altså du kan veksle jeres penge til 1-kroner og skrue dem fast på noget, f.eks en plads du har lavet et maleri på eller en gammel grim stol fra genbrig eller lignende, så det vil tage tid at få dem taget af igen... eller hænge dem på en buket forårsgrene... 

Anmeld

5. april 2011

MaliksMor

Anonym skriver:

Hej Piger,

vi skal til 30 års fødselsdag på lørdag og vi vil gerne aflevere en penge gave på en sjov måde, har i ikke nogen gode ideer ??

Du kan købe et træ (dem i potte selvf ) også hænge penge på grenen..

ellers kan du veksle til 2 kroner og lave en halskæde ud af det

Anmeld

5. april 2011

Lou87

Anonym skriver:

Hej Piger,

Nu ved jeg ikk hvor mange penge i skal give..
Men enten giv det i 100 kr eller 50'ere, og så put dem i en ramme med en masse sjove/gode billeder af hovedpersonen osv og klistermærker med flag og sådan...
Sedlerne sætter i så i midten af rammen.. og starter først med en seddel i fuld størrelse og så bukker i dem gradvist derudaf..
EHJ NU JEG TÆNKER MIG OM.. det kan man jo ikke mere tror jeg, det var de gamle sedler hvor det så blev et stort laaaangt tal.. hmm nå.. jamen i kan da alligevel godt sætte i ramme med nogle billeder..
I kan også lave en ramme som et skrabelod

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.