Har sku vundet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

504 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. april 2011

Tropez

Mig som ellers aldrig vinder noget, har lige opdaget, at jeg har vundet i babybroderi.dk´s konkurrence på facebook, man skulle skrive, hvad man godt kunne tænke sig at få, af 3 forskelllige ting, samt i hvilken farve og navn.

Det er så vildt

Så jeg har da vundet en pudslemadras i Lilla, med navnet Sarah brodreret på, det er simpelthen så fedt, så skal jeg ikke købe en til at have ovenpå til børneværelset det kommer helt af sig selv med posten om et par dage weeeee

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

musse1

Tropez skriver:

Mig som ellers aldrig vinder noget, har lige opdaget, at jeg har vundet i babybroderi.dk´s konkurrence på facebook, man skulle skrive, hvad man godt kunne tænke sig at få, af 3 forskelllige ting, samt i hvilken farve og navn.

Det er så vildt

Så jeg har da vundet en pudslemadras i Lilla, med navnet Sarah brodreret på, det er simpelthen så fedt, så skal jeg ikke købe en til at have ovenpå til børneværelset det kommer helt af sig selv med posten om et par dage weeeee

hvor fedt  man kan blive glædelig overrasket.. tillykke er da super lækkert :-)

Anmeld

5. april 2011

Oliver,Troia&Wictor

NICE.........

Tillykke

Anmeld

5. april 2011

Tropez

musse1 skriver:

hvor fedt  man kan blive glædelig overrasket.. tillykke er da super lækkert :-)

Mange tak og ja det kan man heldigvis stadigvæk 

Anmeld

5. april 2011

Tropez

Oliver&Troia <3 skriver:

NICE.........

Tillykke

Mange tak 

Anmeld

5. april 2011

4xGreve

Tropez skriver:

Det er så vildt

ej hvor lækkert... stort tillykke!!!

Anmeld

5. april 2011

Tropez

WiitrioeN skriver:

ej hvor lækkert... stort tillykke!!!

Mange tak skal du have 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.