I morgen nat (eller tidligt om morgenen torsdag er det faktisk) skal jeg overvinde en af mine skrække. Jeg har aldrig i mit liv været i et fly, og derfor heller ikke været ude at flyve (kun i en luftballon), og det skal jeg så i morgen. Vi skal flyve til Tenerife, mine forældre, min lillesøster og jeg, for at fejre mine forældres sølvbryllup. Som mange af jer nok ved skulle vi have været afsted for et år siden, da det var der det reelt var, men min mor fik erklæret kræft, og har måtte gennemgå behandling. Planen var oprindeligt at vi skulle til Egypten, men sidste år blev det hele jo så aflyst pga. min mors kræft. Og i år skulle vi OGSÅ have været i Egypten, men rejseselskabet aflyste rejsen pga. de uroligheder dernede, så vi skal så til Tenerife i stedet for.
1. del af dette er at Jens og jeg skal være en uge væk fra hinanden, hvilket jeg frygter gevaldigt, da vi faktisk ikke engang har kunne sove én nat fra hinanden i de 4½ år vi har været sammen, vi har brug for at være meget tæt på hinanden og så meget sammen som muligt, så bare DET er en stor ting og lægger desværre en STOR dæmper på min glæde over at skulle afsted. Han var inviteret med, og de ville rigtig gerne have ham med, men han går i skole og kan ikke tage 1 uges fravær, det er alt for meget desværre. Så jeg frygter at skulle ned og være ked af det og ikke kunne sove uden Jens. Men håber da det går for os begge.
Så kommer vi til 2. del af det, og det er min frygt for at flyve. Er højdeskræk så det gør en ting, men det jeg synes er mest skræmmende er det med at man ikke har jordforbindelse (er heller ikke helt tryg ved at sejle for langt ud på havet). Er der nogen der har nogen gode råd til noget jeg kan gøre, fokusere på, eller noget, som kan mindske min skræk lidt?
Anmeld