Halvvejs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

421 visninger
1 svar
0 synes godt om
5. april 2011

Frk.S

Så kommer der lige en lille update fra mig

Jeg er i dag 20+0, og dermed halvvejs i min graviditet. Selvom jeg har været ret utålmodig - specielt i starten optil NF scanning - så er tiden jo bare gået enormt hurtigt indtil videre.

Vi skal til MD scanning på fredag, og det glæder vi os selvfølgelig rigtig meget til. Vi har endeligt bestemt os for, at vi gerne vil vide kønnet, hvis de kan se det.

Jeg er begyndt at mærke rigtig mange puf fra den lille, og er overhovedet ikke længere i tvivl om hvad det er jeg kan mærke. Det er simpelthen en fantastisk følelse!
Kæresten forsøger også at mærke, og her den anden dag tror han at han mærkede det. Og ellers er det også bare fantastisk at se, hvor stolt han ser ud når han kigger på min lille babybule (som endelig begynder at se gravid ud - fremfor bare småtyk)

Jeg har det bare super godt (bortset fra at jeg er forkølet lige nu), og indtil videre har det jo bare været en drømmegraviditet.

Det blev vist en lang smøre - synes bare lige jeg ville komme med en lille midtvejs update.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

Moar2011

- deejligt at det hele går som det skal . og hvor er det dejligt at manden er ligeså glad ..

Glæd jer til MD-scanning, det er så fantastisk en oplevelse ..  så kan man rigtig se hvor meget den bette er vokset ..

- 31+6 med en skøn knægt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.