Puha, ubehageligt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

578 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. april 2011

Lullaby

Region Sjælland har sendt brev til min læge om, at jeg ikke har fået foretaget en celleprøve senest for en uges tid siden. Hmm.. jeg aner ikke hvad de snakker om. Det er da ubehageligt, at man sådan får besked om noget som man ikke ved noget om

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

aya-zia

den får jeg også en gang om året... min læge siger det er fordi jeg har haft nogle celleforandringer i min livmoder efter jeg fik min første datter... ik at de forandringer betyder noget men fordi jeg har haft det skal jeg ha en underlivsundersøgelse hver år i august... får jeg den ik fortaget (hvilket jeg ALDRIG husker) får jeg lige et lille brev fra lægen af...

men ja første gang man får det brev bliver man sådan lidt forskrækket fordi det lyder ret mærkeligt

kram til dig

Anmeld

5. april 2011

henh01

er det ikke "bare" en reminder om at nu er det tid? Skal man ikke jævnligt have taget den prøve?

Anmeld

5. april 2011

A.

det er kun godt at de husker en på det når man selv glemmer sådan vild vigtigt ting..så du burde være glad og skynde dig får den lavet

Anmeld

5. april 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

I Region Hovedstaden får man det tilbudt hver 3 eller 4 år (bliver lige i tvivl) og det er fra i starten af 20'erne. Der kommer også brev fra dem som man skal tage med op til sin læge.

Jeg fik i sådanne et tjek for 1 1/2 år siden konstateret celleforandringer og fik lavet et keglesnit. Jeg gik det første år til kontrol hver 3 mdr. og nu 1 gang om året.

Jeg synes bare, at det er super fedt, at de lige får mindet en om, at man skal afsted

Anmeld

5. april 2011

charlottekri

som de andre siger skal du bare være glad, for det gør de vist ikke her hvor jeg bor.. jeg fik først foretaget et celleskrab da min datter var blevet 3 og havde ikke fået det gjort siden længe før jeg blev gravid  og jeg ved da godt at man måske selv skal huske på det, men havde altså ikke fået det gjort...

Anmeld

6. april 2011

Lullaby

Det er da heller ikke fordi at jeg ikke er glad for det. Synes bare det kunne have været rart med en uddybning først

Anmeld

6. april 2011

Lone Jakobsen

her er det hvert 3. år. jeg skulle ha haft den næste i august, men var ved lægen i forrige uge, og der var han obs på at det var ved at være tid synes det er rigtigt rart og trygt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.