Hvad står din dessert på i aften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2011

tiami

misslea skriver:

Uuhh lyder lækkert!!!!

Jeg har lige bagt æbletærte, som jeg skal spise sammen med 3 veninder i aften!!! Vi skal lige en tur på running-sushi først.... og så skal vi herhjem bagefter og spise dessert og hygge....!!! SKØØØNT!!!!

Oooh, kan du ikke sende os noget? Jeg elsker æbleterte!! <3

Jeg er ikke helt sikkert hvad det bliver i aften, men det skal være noget med Kiwi, fordi det har vi masse af Måske bliver der bare nogen kiwi-salad, eller hvis jeghar tid og energi, så vil jeg bage en kiwi-kage <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

Bavianis

Min kæreste arbejder sent hver tirsdag, så der står den altid på enten pigeaften med baby84 herindefra, eller også står den på sofatid med hunden herhjemme - og selvfølgelig nem mad fra junk eller fryser!

I aften tror jeg den står på lidt kakao og is fra fryseren

Anmeld

5. april 2011

Sofia

Uhh dessert.. da jeg var gravid spiste jeg dessert hele tiden. Nu har jeg lovet mig selv at det skal stoppe her efter jeg har født, da der lige er nogle kilo (læs mindst 8) der skal smides inden jeg hopper i bikinien.. så dessert bliver der ikke noget af - desværre

Anmeld

5. april 2011

twinboys

Ingen dessert her, andet end den dessert vi tager senere inde i sengen... Smiler den feder ikke men giver god motion

Anmeld

5. april 2011

Diana...

Vi få sgu aldrig dessert  men det nok meget godt det jo både dyrt og sætter sig på bagen  Men jeg tror nu jeg skal have lidt is idag fordi du snakker dessert 

Anmeld

5. april 2011

Diana...

twinboys skriver:

Ingen dessert her, andet end den dessert vi tager senere inde i sengen... Smiler den feder ikke men giver god motion

Anmeld

5. april 2011

twinboys

Diana... skriver:

er vild med dit profilbillede

Anmeld

5. april 2011

Diana...

twinboys skriver:

er vild med dit profilbillede

Tak 

Anmeld

5. april 2011

Madam Blå

MoarJ skriver:

Igen står den på LÆKKER frugtsalat iaften.... 

Det gør det næsten hver uge her.... 

Haha... Måske derfor kiloene flyver på mig? 

Hvad står din dessert på iaften? 

Hvor lækkert - får lidt dårlig samvittighed over at jeg er ved at bage en læææækker gulerodskage, med den skønneste creme på Synes jeg selv Men burde nok skære noget frugt ud i stedet - næste gang

Anmeld

5. april 2011

Valle81

Åhh vi får heller ikke dessert særlig tit - men tit alt for meget snoller når ungerne er kommet i seng:0)

I dag skal der vist køres romkugler ned sammen med is kold cola:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.