jeg har så dårlig samvittighed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

363 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. april 2011

muzen

jeg har lige været til lægen med min søn M og han har sku halsbetændelse.

det der er så frygteligt er at han har ikke feber han har måske lidt ondt, men ikke noget han er plaget af.

den eneste grund til at vi opdagede at der var noget galt var at i aftes var han ved at kaste op af og spise en kartoffel, så fik vi ham til at åbne munden og kunne se at han var godt og grundigt hævede.

men hvordan kan det dog ske at vi ikke kan mærke det på den lille mand. han har godt nok sagt nogle gange at han har ondt i halsen men vi har nok lidt troede at det var fordi det så udløste te med honning.

så nu har jeg en hybberaktiv knægt på pencelin.

havde lige brug for at komme af med det :-(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

VNB

muzen skriver:

jeg har lige været til lægen med min søn M og han har sku halsbetændelse.

det der er så frygteligt er at han har ikke feber han har måske lidt ondt, men ikke noget han er plaget af.

den eneste grund til at vi opdagede at der var noget galt var at i aftes var han ved at kaste op af og spise en kartoffel, så fik vi ham til at åbne munden og kunne se at han var godt og grundigt hævede.

men hvordan kan det dog ske at vi ikke kan mærke det på den lille mand. han har godt nok sagt nogle gange at han har ondt i halsen men vi har nok lidt troede at det var fordi det så udløste te med honning.

så nu har jeg en hybberaktiv knægt på pencelin.

havde lige brug for at komme af med det :-(

Synes ikke du skal have det dårligt over det! I har jo passet på ham og forsøgt med varmt the osv... i kunne ikke vide at han havde en halsbetændelse når hans symptomer ikke var mere tydelige. Det vigtigste er jo at i fandt ud af det nu og kom afsted så den lille fyr kunne komme i behandling.

RIGTIG GOD BEDRING MED HAM!

Anmeld

5. april 2011

muzen

VNB skriver:

Synes ikke du skal have det dårligt over det! I har jo passet på ham og forsøgt med varmt the osv... i kunne ikke vide at han havde en halsbetændelse når hans symptomer ikke var mere tydelige. Det vigtigste er jo at i fandt ud af det nu og kom afsted så den lille fyr kunne komme i behandling.

RIGTIG GOD BEDRING MED HAM!

mange tak skal du have. nej vi kunne vel ikke have opdaget det før. men træls at der nok har gået så lang tid :-S

Anmeld

5. april 2011

charlottekri

det skal du slet ike være ked af!! som en anden sagde så gjorde i jo hvad i kunne have gjort i det tilfælde!

vi har prøvet at vores datter vågnede lidt efter midnat og var helt hysterisk, og faktisk ikke trak vejret ordentligt, hun hev nærmest efter vejret, så vi ringede fluks efter en vagtlæge, selvom hun ikke havde feber eller andre symptomer... vi ventede så i 3 timer (hun fik det dog bedre kort tid efter vi ringede og faldt i søvn på sofaen, så overvejede faktisk at ringe afbud, hvis det hedder det) det var godt vi ikke ringede afbud, da hun fik konstateret lungebetændelse

så det er ikke altid at der er de mest klassiske symptomer på sådanne ting...

god bedring med knægten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.