hvor længe, ryggen, parplyklapvogn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

695 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. april 2011

josefine´s mor

hej josefine er 7 mdr. og tænkte på hvor længe og hvornår såden en størrelse må side i lige precis de billige parply klapvogne. til nogle 100 kronner. vi har en alm. klapvogn den er rimelig stor, så tænkte på såden en mindre en vis man lige skulle i kvickly eller ligne?

venlig hilsen nanna

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

C@mill@

josefine´s mor skriver:

hej josefine er 7 mdr. og tænkte på hvor længe og hvornår såden en størrelse må side i lige precis de billige parply klapvogne. til nogle 100 kronner. vi har en alm. klapvogn den er rimelig stor, så tænkte på såden en mindre en vis man lige skulle i kvickly eller ligne?

venlig hilsen nanna

Normalt anbefaler man at de må sidde i den når de selv er i stand til at sidde for så kan deres ryg "holde til det".....

Anmeld

7. april 2011

josefine´s mor

C@mill@ skriver:

Normalt anbefaler man at de må sidde i den når de selv er i stand til at sidde for så kan deres ryg "holde til det".....

tak for svaret

Anmeld

7. april 2011

skønneunger

josefine´s mor skriver:

venlig hilsen nanna

hmmm jeg tænker hun måske er for lille til en paraplyklapvogn ? altså hvis det er sådan en jeg tænker på som bare nærmest er et sæde med med en sele? jeg tænker bare sådan en giver jo ingen støtte overhovedet.

Kan også godt være jeg tager fejl kan ikke lige huske hvor godt og hvor længe mine sad da de var 7 mnd

men jeg ville nok selv tage den store klapvogn med.

Anmeld

17. april 2011

josefine´s mor

skønneunger skriver:

hmmm jeg tænker hun måske er for lille til en paraplyklapvogn ? altså hvis det er sådan en jeg tænker på som bare nærmest er et sæde med med en sele? jeg tænker bare sådan en giver jo ingen støtte overhovedet.

Kan også godt være jeg tager fejl kan ikke lige huske hvor godt og hvor længe mine sad da de var 7 mnd

men jeg ville nok selv tage den store klapvogn med.

ja tak for svatet . sys osse selv den ikke ser så god ud til at støtte ryggen) men var i tvivl for det er jo hurtig praktisk nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.