Elevationsseng str. 180x200 sælges ink. Madrasser.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.184 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. april 2011

Pia.

Elevationsseng str. 180x200 ink. madrasser sælges på sjælland - og kan leveres (på sjælland) mod betaling for benzin.

Da jeg har en rigtig dårlig ryg kan jeg ikke bruge min seng - jeg købte sengen I sommeren 2010 - selve rammen var brugt men så god som ny (ved den kommer fra pænt rent, ikke ryger hjem, da jeg kender ham der solgte mig den) - kan slet ikke se den var brugt og selve elevationssystemmet fungere helt upåklageligt.. og der har aldrig været noget - Madrasserne blev købt helt nye I 2010 og er mærket dream Zone S 15

Sengen fejler intet så god som ny...

Sælges kun fordi min ryg ikke kan ligge på de madrasser og jeg har fået tilbudt en anden model seng, som skulle være mere rygvenlig - og det vil jeg prøve - alle muligheder for mig tages imod med kyshånd..

Jeg vil meget gerne tage billede af sengen hvis nogen skulle være interesseret i at se madrasserne eller selve rammen rundt om eller andet - rammen er I lys træ og Madrasserne er hvide

Kom med et seriøst bud eller send mig en PB...

Pia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2011

Lou87

Hvad har du tænkt af pris ??
Vil gerne se billede hvis ikke det er nogle skyhøj pris
girly-lou@hotmail.com

Hvor på sjælland ??

Anmeld

10. april 2011

Pia.

BYD - jeg er åben for et godt bud ... - den står pt. Hos min xmand - da jeg har fået lov at opbevare den der, da jeg har fået min nye seng hjem her i weekenden ... Det er I Store Heddinge - men han vil gerne køre den for mig mod et mindre beløb til benzin frem og tilbage Men kom med et bud knus Pia.

Anmeld

10. april 2011

Lou87

Pia. skriver:

BYD - jeg er åben for et godt bud ... - den står pt. Hos min xmand - da jeg har fået lov at opbevare den der, da jeg har fået min nye seng hjem her i weekenden ... Det er I Store Heddinge - men han vil gerne køre den for mig mod et mindre beløb til benzin frem og tilbage Men kom med et bud knus Pia.

Nej havde jeg ikke set..

Åhh jeg er virkelig ikk god til og byde!
Slet ikke på noget jeg ikke har nypris osv på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.