jeg er sku rystet..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

466 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. april 2011

Anonym trådstarter

ja det er lige hvad jeg er. !!
kæresten er kommet hjem fra svigerforældrene og fortæller følgene

hans far har set en af hans venner slå sønnen i hovedet, (sønnen er autist) fordi at vist var gået lidt for langt. dette har en af mine siverfars venner også set og de har begge truet med at melde det. men har de gjort det ?! Fandme NEJ
jeg er så gal over det her. og grunden til at de ikke ville melde det alligevel er fordi at han er meldt for det tidligere, så det var ikke grund til det igen !!
kæresten syntes at farer for hurtig op i en spidt, pga det.

hvordan ville i reagere, er jeg for langt ude, da jeg mener at både min svigerfar og ens ven er fuck'd op i hovedet at de ikke har meldt det ??
sorry hvis det blev lidt for rodet. skulle bare dele det med nogen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

Aves.

Anonym skriver:

ja det er lige hvad jeg er. !!
kæresten er kommet hjem fra svigerforældrene og fortæller følgene

hans far har set en af hans venner slå sønnen i hovedet, (sønnen er autist) fordi at vist var gået lidt for langt. dette har en af mine siverfars venner også set og de har begge truet med at melde det. men har de gjort det ?! Fandme NEJ
jeg er så gal over det her. og grunden til at de ikke ville melde det alligevel er fordi at han er meldt for det tidligere, så det var ikke grund til det igen !!
kæresten syntes at farer for hurtig op i en spidt, pga det.

hvordan ville i reagere, er jeg for langt ude, da jeg mener at både min svigerfar og ens ven er fuck'd op i hovedet at de ikke har meldt det ??
sorry hvis det blev lidt for rodet. skulle bare dele det med nogen.

Jeg synes du skal gøre det...fortælle din oplevelse til kommunen, så sker der måske noget når der er flere der melder ind..evt skriv et brev så skal de svare...

VH Eva

Anmeld

5. april 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Jeg synes du skal gøre det...fortælle din oplevelse til kommunen, så sker der måske noget når der er flere der melder ind..evt skriv et brev så skal de svare...

VH Eva

Problemer er bare at jeg ikke aner hvem han er, hvor han bor, eller hvornår det er sket.
ellers havde jeg også gjort det..  

Anmeld

5. april 2011

Mi

Ring til kommunen og fortæl hvad du har hørt. Om de så reagere på det, er jo op til dem, men så har du i hvert fald gjort hvad du kan for at hjælpe barnet. Hvis alle vender det blinde øje til, så ville børn jo aldrig få hjælp

www.stjerneleg.dk

Anmeld

5. april 2011

Anonym trådstarter

MarianneSonne skriver:

Ring til kommunen og fortæl hvad du har hørt. Om de så reagere på det, er jo op til dem, men så har du i hvert fald gjort hvad du kan for at hjælpe barnet. Hvis alle vender det blinde øje til, så ville børn jo aldrig få hjælp

www.stjerneleg.dk

kan jeg også det selvom at jeg ikke selv har været vidne til det ? og selvom at jeg ikke ved noget om personen. ?

Anmeld

5. april 2011

Mi

Anonym skriver:

kan jeg også det selvom at jeg ikke selv har været vidne til det ? og selvom at jeg ikke ved noget om personen. ?

Det er ikke sikkert at kommunen kan bruge det til noget, men så er det op til dem om de vil opsøge din svigerfar og høre ham ad, hvad han har set. Du kan jo bare ringe og høre, hvordan du skal forholde dig til det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.