hårfavning hjælp!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

389 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. april 2011

maisofie

jeg står og skal til flere store fester her inden for de næste par måneder og mit hår ligner lort.. det trænger virkelig til at blive farvet..

jeg har snakket med flere frisører om det og de siger at jeg enten kan vælge og bare og få lavet striber igennen en hætte, det skulle ikke kunne skade. det er dampende der er skadelige og jeg tænker lidt at en frisør går i det hele sin graviditet.

en anden siger at de anbefaler bare at man ikke bliver farvet de førate 3 måneder. men ved ikke hvad jeg skal gøre..

mit hår ser bare farligt ud. har grå totter rundt omkring og jeg er kun 23. det er ikke fedt når man skal til flere store fester..

håber nogen vil hjælpe mig.. er helt i vildrede..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

twinny

kan du ikk finde en frisør som bruger øko farve eller uden ammoniak (staves)??? Jeg får nu heller ikk farvet hår, men før jeg blev gravid fik jeg uden ammoniak og hun sagde det kunne man også når man er gravid...?

Anmeld

5. april 2011

maisofie

de siger det er det samme.

at det er ligeså skadeligt..

Anmeld

5. april 2011

twinny

maisofie skriver:

de siger det er det samme.

at det er ligeså skadeligt..

okay.... hmmm... det er en del inlæg om det herinde. kan du ikk prøve at søge på nogle af dem??? Men jeg fik afvide jeg kunne få farvet det uden ammoniak... Tror det er meget forskelligt hvad de siger.

Anmeld

5. april 2011

Fru.Mäes <3

Min frisør sagde at så længe man ikke have sår at farven kunne gå i - skadede det ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.