Opdate på dims og hudkræft :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2011

ekzunz

Nej søde!!! Øv hvor er jeg ked af at høre det

Godt at det er den gode slags, men bare det hedder noget med kræft, så bliver man sgu bange.....

Sig til hvis der er noget ikk??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

ekzunz

Og iøvrigt også lige et stort tillykke med din lækre unge

Anmeld

5. april 2011

Mira0911

Muffi<3 skriver:

Jeg kommer så lige fra hudlægen og prøven var posetiv på den negative måde

Det var hudkræft og jeg skal inden for nær fremtid vidre på Herlev og evt have fjernet lidt mere hud i området hvor dimsen sad ..

Det posetive var at det var den "gode form for hudkræft" Den breder sig ikke ,, 

Puha altså søde... Ved ikke hvad jeg skal sige.. Sender dig masser af 

Måske burde jeg selv gå til lægen med den dims jeg har på halsen... 

Anmeld

5. april 2011

JulieE

HVor er jeg ked af at høre, det er hudkræft!! Jeg sender dig en masse positive tanker og kram!!

Anmeld

5. april 2011

SussieThyssen

Øvs da...men puuhhha at det ikke er værre.
Held og lykke med det vense.

Kærligst
Sussie

Anmeld

5. april 2011

kamtok

Muffi<3 skriver:

Tak

Det var noget der lignede en lille bitte bums i den ene næsefløj

Gik kun til læge pga kosmetiske årsager ...

Sådan en har min veninde også haft, og hun gik også til lægen af kosmetiske årsager, da den blev ved med at vokse og hun havde den konstant i et par år faktisk. Men så opdagede de også at det var huskræft og hun fik den fjernet af en plastikkirug på Riget, og det er altså blevet rigtig pænt nu, og der er ikke mere hudkræft i hende nu

Du får lige en kæmpe  med ønsket om alt held og lykke med det.

Anmeld

5. april 2011

misslea

Puha da.... !!!

Du får lige en kæmpe

Rigtig god bedring.... Håber du snart er helt fri fra noget, der minder om kræft!!!

Rigtig godt, at du fik taget hånd om det.....

Anmeld

5. april 2011

Pia.

Muffi<3 skriver:

Jeg kommer så lige fra hudlægen og prøven var posetiv på den negative måde

Det var hudkræft og jeg skal inden for nær fremtid vidre på Herlev og evt have fjernet lidt mere hud i området hvor dimsen sad ..

Det posetive var at det var den "gode form for hudkræft" Den breder sig ikke ,, 

Puha søde, sikke en forskrækkelse... Godt det blev opdaget og fjernet... Dette må være et budskab ud til alle om at man skal få fjernet ting som kroppen ikke er født med...

Knus og kram

Anmeld

5. april 2011

Anne G

Arj puha.. Det er jeg virkelig ked af at høre.. har tænkt på dig og krydset fingre for at der ikke var noget.. Men øv..

Men rigtig god bedring, jeg håber at du kommer hurtigt igennem og at det hele kommer til at gå godt..

Anmeld

5. april 2011

Karo

Muffi<3 skriver:

Tak

Det var noget der lignede en lille bitte bums i den ene næsefløj

Gik kun til læge pga kosmetiske årsager ...

Min svigermor havde en dims (bule) der sad samme sted som hos dig. Hun gik også til lægen af kostmetiske årsager og fik taget en biopsi. Her var også tale om hudkræft

Hun fik den fjernet (mener de brændte den væk) og til alt det kontrol hun har været til har der ikke været noget at se mere. Hun fik beskede om at det er meget almindeligt at folk får hudkræft og at man ofte kan fjerne det helt uden at det kommer igen efterfølgende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.