Chihuahua Blandingshvalpe sælges..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2011

Barbamama

Nåååårh hvor er de søde!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2011

Chr-Hei

michella80 skriver:

Nåååårh hvor er de søde!!!!

Mange tak (:

Og ja de er super søde... Er heller ikke med min bedste vilje jeg ska af med dem MEN tror 5 hunde blir i overkanten (:

Anmeld

10. april 2011

Barbamama

Heidi-ra skriver:

Mange tak (:

Og ja de er super søde... Er heller ikke med min bedste vilje jeg ska af med dem MEN tror 5 hunde blir i overkanten (:

Ja det kan jeg godt se. Ja jeg kan så ikke tåle hund så jeg må beundre dem på afstand.

Anmeld

10. april 2011

Chr-Hei

michella80 skriver:

Ja det kan jeg godt se. Ja jeg kan så ikke tåle hund så jeg må beundre dem på afstand.

Hehe ja andet går nok desværre ikk(:

Anmeld

10. april 2011

Barbamama

Heidi-ra skriver:

Hehe ja andet går nok desværre ikk(:

Nej desværre

Anmeld

10. april 2011

Bambii

Nårh, hvor er de da bare såååååååååååååååå søøøøøøøøøøøøøøøøøødeeeeeeeeeeeee...... !!!!!!! Prøver om jeg ikke kan plage kæresten..... !!!!!!! Vil bare så gerne have sådan en dejlig lille vuffer..... Har en labrador i forvejen, men vil gerne have sådan en bette en også.. Elsker hunde..

Anmeld

10. april 2011

Chr-Hei

Bambii skriver:

Nårh, hvor er de da bare såååååååååååååååå søøøøøøøøøøøøøøøøøødeeeeeeeeeeeee...... !!!!!!! Prøver om jeg ikke kan plage kæresten..... !!!!!!! Vil bare så gerne have sådan en dejlig lille vuffer..... Har en labrador i forvejen, men vil gerne have sådan en bette en også.. Elsker hunde..

De er super dejlige og nemme have med at gøre(:

Lyder da som en super god ide med lidt plageri (:

Håber da det lykkedes dig få ham overtalt ... Jeg ved heller ikke hvad jeg skulle gøre uden mine små vuffere(:

Anmeld

11. april 2011

Savannah

IIIIIIIIIIH hvor er de dog fantastiske
Er faktisk på udkig efter en lille hund.. mistede desværre vores papillion for godt et halvt år siden Så både mig, far og børn mangler skisme noget i hverdagen.. hvor bor du henne, først og fremmest
- og hvordan er forældrenes temperament?  

Knus..

Anmeld

11. april 2011

Chr-Hei

Mylle skriver:

IIIIIIIIIIH hvor er de dog fantastiske
Er faktisk på udkig efter en lille hund.. mistede desværre vores papillion for godt et halvt år siden Så både mig, far og børn mangler skisme noget i hverdagen.. hvor bor du henne, først og fremmest
- og hvordan er forældrenes temperament?  

Knus..

De er rigtig dejlige(: Årh lyder ikke sjovt med miste selvom det er en hund.. Det utrolig så knyttet man er til sådan et væsen Forstår bestemt godt i mangler noget i hverdagen hvis i er vant til en hund omkring jer...

Jeg bor i Vestjylland... Holsted mellem Kolding og Esbjerg..

Forældrenes temprement er utrolig mildt.... Vores tæve gør lidt når der kommer nogle indtil hun har set dem and og de har sagt hej så er der ingenting hvorimod vores hanhund bare vimser med halen og er evig glad bare folk gider snakke med ham.. Ellers er de utrolig milde begge to og nyder bare blive nusset.... Mange er overrasket over hvor stille og rolige de to er efter alt hvad man hører om de små racer...

Anmeld

11. april 2011

Ann.

Åhhhh - sådan en kunne jeg da godt tænke mig at få i bryllupsgave  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.