Krøller eller ej...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.694 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. april 2011

MetteMTH

hej tøser..

Er der nogle herinde inde som får permanentet deres hår... jeg vil så gerne have krøller, mit hår er bare blevet så tyndt.. men ved ikke om jeg tør, da jeg fælder utrolig meget, fordi jeg ammer.. er der nogle frisører herinde, som syntes det er go eller dårlig ide? vil håret knække af det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

MetteMTH

op..

Anmeld

5. april 2011

Joan ( Smallie )

Hvis du ammer så tror jeg da lige du skal tænke lidt over det med krøller, for er da ret sikker på at det væske de bruger går i mælken.

Når det så er sagt ja så er det vel bare at springe ud i det hvis du ikke kan lide det så kan du jo få trukket dem ud igen.

Anmeld

5. april 2011

MamaJakob

Ved ikke om det knækker, men ved, at man helst ikke må få permanent, hvis man stadig ammer, fordi de bruger så mange kemikalier - så måske du sku vente, til du ikke ammer længere?

Anmeld

5. april 2011

CA

Jeg fik permanent for et par uger siden... Øv øv! Det var slet ikke som forventet. Synes bare mit hår er kommet til at se kruset og slidt ud... Det krøller ikke rigtigt. 

Ang. amningen, så gav jeg ham bare flaske bagefter, så jeg var sikker på han ikke fik noget der ville være giftigt for ham. 

Jeg har helt sikkert fortrudt at jeg har spildt de 1000 kr. og ville nok hellere have fået gjort noget andet... 

Anmeld

5. april 2011

FamilenStorm

Har engang fået krøller, og mit hår brød sig absolut ikke om det, det blev rigtig slidt og kunne hive halvstore totter af..

Så hvis du alledere nu har tyndt hår og fælder vil jeg nok fearåde det, uden at vide ret meget om det...

Anmeld

5. april 2011

BellaCiinea

Jeg fik lavet krøller for nogle år tilbage, og har også tyndt hår.

Og det blev noget værre noget.

Så nej, don't do it!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.