Er det normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

964 visninger
11 svar
0 synes godt om
5. april 2011

malenecl

Jeg er i dag i uge 36+2 og har siden i morges haft rigtig mange underlivs smerter. Ligesom menstrations smerter. Og nu er jeg begyndt at få lidt ondt i lænden og ryggen. Tænker bare, - er det normalt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

malenecl

Slet ingen??

Anmeld

5. april 2011

malenecl

Har nu fået ondt i maven og voldsom kvalme.. Er der ingen som kan hjælpe mig??

Anmeld

5. april 2011

Tanja1234

Det lyder lidt som veer du beskriver. Prøv at ringe til FG...

Anmeld

5. april 2011

Mikkel's mor <3

malenecl skriver:

Har nu fået ondt i maven og voldsom kvalme.. Er der ingen som kan hjælpe mig??

ville ring du på fg hvis jeg var dig.. sådan startede mine veer..

Anmeld

5. april 2011

Tulle28

malenecl skriver:

Jeg er i dag i uge 36+2 og har siden i morges haft rigtig mange underlivs smerter. Ligesom menstrations smerter. Og nu er jeg begyndt at få lidt ondt i lænden og ryggen. Tænker bare, - er det normalt?

Kæreste, ring til FG istedet for at sidde og vente på svar fra "os"! De kan meget bedre fortælle dig om det er normalt eller ej

Måske er din bebs på vej ud til dig...?

Anmeld

5. april 2011

malenecl

Har lige snakket med min jordemoder og skulle prøve at tage et varmt bad og hvis det ikke virker skal jeg ringe igen.

Anmeld

5. april 2011

Tina&Laura

malenecl skriver:

Har lige snakket med min jordemoder og skulle prøve at tage et varmt bad og hvis det ikke virker skal jeg ringe igen.

Giver du en update?

Anmeld

5. april 2011

malenecl

Tina&Daniel skriver:

Giver du en update?

Selvfølgelig! Har taget et varmt bad og ligger på sofaen med dynen og prøver at slappe af. Men har stadig ligeså mange smerter, men giver det lige lidt tid endnu og hvis det ikke hjælper, skulle jeg kontakte min jordemoder igen.

Og hvis der sker mere og jeg ikke kan komme på, får jeg min veninde til at lave en lille update

Anmeld

5. april 2011

de-wett

malenecl skriver:

Selvfølgelig! Har taget et varmt bad og ligger på sofaen med dynen og prøver at slappe af. Men har stadig ligeså mange smerter, men giver det lige lidt tid endnu og hvis det ikke hjælper, skulle jeg kontakte min jordemoder igen.

Og hvis der sker mere og jeg ikke kan komme på, får jeg min veninde til at lave en lille update

har lige sat og læst

Jeg havde det på samme måde da jeg var omkring 37+ hvor jeg tog et varmt bad, 1 paodil også i seng. Men nu har dine jo stået på i flere dage. Kunne godt lyde som om der er ved at ske noget

Glæder mig til en lille opdate mere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.