Vejafgift gennem Frankring???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

485 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. april 2011

henh01

Hejsa

Nogen der ved hvad vejafgiften er gennem Frankrig??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

Loa

henh01 skriver:

Hejsa

Nogen der ved hvad vejafgiften er gennem Frankrig??

Tror det er svært at sige sådan præcist. Vi kørte igennem for et par år siden, og man skal jo jævnligt igennem de afgiftssteder (ved ikke lige hvad det hedder)

Og kan huske vi skulle betale mange små beløb, men det løb altså hurtigt op fordi der var temmelig mange steder man skulle igennem... Men GPS'en kan jo guide en så vidt muligt uden om de steder

Anmeld

5. april 2011

henh01

Loa skriver:

Tror det er svært at sige sådan præcist. Vi kørte igennem for et par år siden, og man skal jo jævnligt igennem de afgiftssteder (ved ikke lige hvad det hedder)

Og kan huske vi skulle betale mange små beløb, men det løb altså hurtigt op fordi der var temmelig mange steder man skulle igennem... Men GPS'en kan jo guide en så vidt muligt uden om de steder

Tak for dit svar.. Kan du nogenlunde huske hvad det løb op i??

Der er ikke noget sted på nettet man kan søge ruten uden om vejafgift? - for at se forskellen på tiden

Anmeld

5. april 2011

Loa

henh01 skriver:

Tak for dit svar.. Kan du nogenlunde huske hvad det løb op i??

Der er ikke noget sted på nettet man kan søge ruten uden om vejafgift? - for at se forskellen på tiden

Puh det ved jeg dog ikke, kan bare huske vi så det på GPS, men mener at det var en væsentlig forskel i tiden, så vi valgte at betale afgifterne.....

Puh tænke tænke...... Jeg ved ikke om det er helt hen i vejret hvis i sætter en 500-1000 kr af.... (Mener dog ikke det blev 1000, men tror det blev mere end 500... Måske et sted mellem 500-700)

Anmeld

5. april 2011

henh01

Loa skriver:

Puh det ved jeg dog ikke, kan bare huske vi så det på GPS, men mener at det var en væsentlig forskel i tiden, så vi valgte at betale afgifterne.....

Puh tænke tænke...... Jeg ved ikke om det er helt hen i vejret hvis i sætter en 500-1000 kr af.... (Mener dog ikke det blev 1000, men tror det blev mere end 500... Måske et sted mellem 500-700)

Det er perfekt.. Troede det blev MEGET mere...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.