Update på: Nervøs for scanning i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

366 visninger
0 svar
0 synes godt om
5. april 2011

Mamalou

https://www.baby.dk/debat/100762pi1/graviditet/nervoes-for-scanning-i-dag.aspx#GoToMessage

Her er en update...

Først tusinde tak for opbakningen allesammen - hvor er I søde!

Vi har været til scanning. Der er for meget fostervand og jeg skal følges hver uge frem til termin, for at se om mængden stiger. Hvis den gør det, vil jeg blive sat i gang. Jeg skal muligvis også tjekkes for graviditetssukkersyge, men får først svar på dette senere i dag, da lægen ikke kunne svare mig på stående fod. 

Bettemanden har det ellers godt og alt tyder på, at han drikker fint af fostervandet. Han er skønnet til at være omkring 3 kg, så han er en rigtig basse! Super skønt at han trives! 

Det har været en underlig dag indtil nu. Jeg har været rigtig hormon-syg, hvilket min kæreste fik at mærke, da han kom et kvarter for sent hjem fra arbejde for at hente mig inden vi skulle på sygehuset. Jeg var vildt nervøs og tudbrølede, og så var det ikke en god kombi at jeg stressede over, om vi ville nå at komme frem til tiden (vi var der dog 10 minutter før) - stakkels mand - Vi fik lov at vente en time inden vi kom til, hvilket ikke gjorde det bedre for nerverne! 

Jeg synes det er dejligt, at jeg bliver fulgt tæt, så kan vi være sikre på hvordan det går. Jeg håber dog ikke, at vi kommer der til, hvor jeg skal sættes igang. Det har jeg ikke lyst til, men hvis det bliver enden af det så må det være sådan!

Ha en rigtig god dag alle sammen!

Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.