rideferie :) ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

408 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. april 2011

freiasmor

Jaaaa min forlovede har spurgt mig, om vi ikke skal tage på rideferie i Island eller Irland..... OG JO TAK vil jeg da rigtig gerne hehe elsker heste og elsker at det så forgår i et andet land... minus er at man ikke kender hesten...
anyway..

Nogen som har været på rideferie - uanset hvor.. Som vil fortælle lidt gode og dårlige oplevelser med det ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

Dinna88

Jeg har ingen erfaring med det, men HOLD OP hvor jeg misunder dig - det får jeg ikke min kæreste med til
Jeg ville høre det herhjemme eller transportere hestene dertil - jeg ville ikke turde andet, men jeg er måske også lidt forsigtig. Jeg vil kende den hest jeg skal være omkring så meget! 

Anmeld

5. april 2011

freiasmor

Dinna88 skriver:

Jeg har ingen erfaring med det, men HOLD OP hvor jeg misunder dig - det får jeg ikke min kæreste med til
Jeg ville høre det herhjemme eller transportere hestene dertil - jeg ville ikke turde andet, men jeg er måske også lidt forsigtig. Jeg vil kende den hest jeg skal være omkring så meget! 

heh jeg er altså os noget chokeret over at han spurgte mig, men okay han var ude og ride igår på en hest jeg passer, måske det derfor han har lyst :b og kan ligeså godt sige jatak inden han fortryder det, hvilket jeg selvfølgelig ikke tror

men ja, vil nu os helst kende hesten men altså tror bestemt det bliver en fed oplevelse I hope so

Anmeld

5. april 2011

Malonde1985

Desværre ingen erfaring men afsted med dig!! :-) jeg ville ik betænke mig et øjeblik! Ville dig heller aldrig få kæresten med ud og ride - han er vidst lidt bange for de store dyr :-)

Anmeld

5. april 2011

freiasmor

Malonde1985 skriver:

Desværre ingen erfaring men afsted med dig!! :-) jeg ville ik betænke mig et øjeblik! Ville dig heller aldrig få kæresten med ud og ride - han er vidst lidt bange for de store dyr :-)

Jeg er os hoppet glædet med på den jeg venter kun på at billetterne kommer ind af døren

Anmeld

5. april 2011

Dinna88

Zebraen skriver:

heh jeg er altså os noget chokeret over at han spurgte mig, men okay han var ude og ride igår på en hest jeg passer, måske det derfor han har lyst :b og kan ligeså godt sige jatak inden han fortryder det, hvilket jeg selvfølgelig ikke tror

men ja, vil nu os helst kende hesten men altså tror bestemt det bliver en fed oplevelse I hope so

Eeej, hvor er du heldig. Ja, SKYND dig at sige "den er i hus"

Ork, det tror jeg også!! Har I overvejet Skotland? De har så smukke landskaber, jeg har siden jeg var en helt lille pige drømt om en hesteferie der i en gypsy vogn

Anmeld

5. april 2011

freiasmor

Dinna88 skriver:

Eeej, hvor er du heldig. Ja, SKYND dig at sige "den er i hus"

Ork, det tror jeg også!! Har I overvejet Skotland? De har så smukke landskaber, jeg har siden jeg var en helt lille pige drømt om en hesteferie der i en gypsy vogn

nej havde faktisk ikke overvejet det før du lige skrev det, har siddet og kigget på nettet hele dagen omkring det haha og det ser vildt godt ud

Anmeld

6. april 2011

Dinna88

Zebraen skriver:

nej havde faktisk ikke overvejet det før du lige skrev det, har siddet og kigget på nettet hele dagen omkring det haha og det ser vildt godt ud

Hehe Jeg tror i hvert fald det er en kæmpe oplevelse i Skotland - især grundet landskabet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.