Hejsa,
Min første gang på denne side - i hvert fald som registreret bruger.
Jeg er næsten 31 år gammel - bosiddende i Østjylland, sammen med min mand og mine 2 dejlige tøser på hhv. snart 5 og snart 7. Min mand og jeg har været sammen i snart 12 år - og har været gift i 7..
Jeg har hele tiden ment, jeg skulle have 2 eller 3 børn - men min mand var fuldstændig overbevist om, at han da i hvert fald ikke skulle have flere... Hvilket jeg så arbejdede på at affinde mig med - og faktisk var nået så langt, at jeg begyndte at se alle fordelene, og egentlig selv nåede dertil at 2 var fint.
Dog uden på noget tidspunkt at have været klar til at sige "aldrig mere".
...Indtil en dag for en lille måneds tid siden, hvor min mand, lige ud af den blå luft, siger: Skal vi ikke gøre dig gravid igen!!!
Prøv at spørge, om jeg nærmest faldt ned af stolen!!!
Det ændrede jo så lige alt! Var, og er for så vidt stadig, i tvivl om, hvad der er det rigtige.
Ikke så meget lysten til et barn mere - men aalt det praktiske. Vi skal inddrage kontoret - vores eneste ekstra rum, vi skal have gang i barnevogn, klapvog, små autostole - ALT.. Og vi har INTET fra de 2 store - af nogenting.
Dertil kommer, at jeg fik temmelig kraftig bækkenløsning med nr 2- så er noget bekymret for at skulle være gravid igen....
Suk - hvorfor nu alle disse tanker?!
Nå - det skulle egentlig bare være en præsentation - og et hej... Beklager omfanget...