Højstol; hvor gammel og hvilken?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.923 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. april 2011

Sabrina21

Hej

Jeg er meget i tvivl, om hvor gammel min datter skal være, inden jeg sætter hende i højstol, og hvilken hojstol er bedst?!

Hun er 4½ måned, og kan ikk helt sidde selv, men sidder meget godt, når hun bliver støttet. Hun får ikk grød eller noget endnu, så det er ikk en nødvendighed med højstol. Det er mere fordi hun helst vil sidde nogle gange, og være sammen med os ved bordet, eller ude i køkkenet, når jeg vasker op

Håber der kommer nogle gode råd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

de-wett

Sabrina21 skriver:

Hej

Jeg er meget i tvivl, om hvor gammel min datter skal være, inden jeg sætter hende i højstol, og hvilken hojstol er bedst?!

Hun er 4½ måned, og kan ikk helt sidde selv, men sidder meget godt, når hun bliver støttet. Hun får ikk grød eller noget endnu, så det er ikk en nødvendighed med højstol. Det er mere fordi hun helst vil sidde nogle gange, og være sammen med os ved bordet, eller ude i køkkenet, når jeg vasker op

min datter på 4 måneder kan ikke sætte helt selv endnu, men hun sidder i høj stol når vi andre spiser aftensmad. Vi sætter hendes dyne i også prinsessen. så passer det med hun har noget støtte og kan side selv

Anmeld

5. april 2011

morethanperfect

Sabrina21 skriver:

Hej

Altså man sige jo højstole først er anbefalet når de er 6 mdr. og kan sidde selv helt uden støtte .. Men altså .. Der blir sagt så meget .

Oscar er 5 mdr. og vi har en bumbo stol til ham .. Den er han rigtig glad for , og han følger med i køkkenet osv

Anmeld

5. april 2011

mom <3

Man anbefaler at de IKKE sidder i højstol, FØR de kan sidde selv.

- og ja man kan altid få dem til at sidde med støtte - men det anbefales ikke.

Men jeg forstår godt, at du synes det kunne være dejligt, at have den lille med til bords. Men kan du ikke finde et alternativ indtil hun kan sidde selv.... det er snart... de fleste sidder omkring 6 måneders alderen.

Hold ud - det er snart. Du vil med garanti få masser af svar som siger... bare gør det, det betyder ikke det store...
MEN det er bedst for din lille pige at vente - så det syes jeg du skal gøre.

Anmeld

5. april 2011

B&J

Daniel kunne side selv da han kom i en autostol 6mdr gammel. vi har en trip trap stol og elsker den især den nye med det plastik halløj for der er ryggen lidt højre og min mor har en hokus pokus stol den er hun helt vild med

Anmeld

5. april 2011

Sabrina21

morethanperfect skriver:

Altså man sige jo højstole først er anbefalet når de er 6 mdr. og kan sidde selv helt uden støtte .. Men altså .. Der blir sagt så meget .

Oscar er 5 mdr. og vi har en bumbo stol til ham .. Den er han rigtig glad for , og han følger med i køkkenet osv

Ja, det har jeg også prøvet med Zakia  Hun elskede det bare. Det er også mest, når jeg er i min kærestes café. Der kunne det være dejligt at hun sad i en højstol, da hun ikk kan ligge nogen steder  Men vil overveje det lidt endnu, tror jeg

Anmeld

10. april 2011

MorAnn

Hejsa

Ja, vi har købt trip trap til begge vores  hos

http://www.kidsnbaby.dk/babyudstyr/hoejstole som også har andre mærker.

Tror de har været en 5 - 6 måneder inden de sad i dem 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.