drengetøj str. 56-104

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
469 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. april 2011

Kamulla

Byd på det

så har vi en t-shirt og skjorte fra nameIT str 2.3år (98 kalder de den)

derefter en basic ribbluse fra minymo (på billede med shortsene som er reserveret)

en bluse fra Smallstuff.. den er god men brugt.. den er ikke så klar i farven som den var da den var helt ny, men den så sådan ud efter første vask..  str 86/92

En bluse fra MOLO.. den har det sædvanlige vaskeslid som kommer efter første vask også.. den er brugt 2 gange MAX.. den har lidt fnuller i kanten.. men altså uden betydning og hvis man gider kan man huritgt fjerne det.. den er str 92

så til de små.. 

1: heldragt fra PetibOne str 56.. den har vaskefnuller, men brugt få gange da min søn så åndsvag ud i heldragter.. den første og sidste han havde.. 

2: Molo bedstefar bukser (kalder jeg dem) de super fede (syntes jeg)  og i flot stand. str 62

3: Bluse fra IdaT str 62 næsten ikke brugt og der er intet slid

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

Kamulla

hov der blev ændret lidt på rækkefølgen... cardiganen på overste billede som min søn har på er den nye fra Minymo kun brugt én gang str 104

Anmeld

5. april 2011

pussepige

Sallisørøver skriver:

så har vi en t-shirt og skjorte fra nameIT str 2.3år (98 kalder de den)

derefter en basic ribbluse fra minymo (på billede med shortsene som er reserveret)

en bluse fra Smallstuff.. den er god men brugt.. den er ikke så klar i farven som den var da den var helt ny, men den så sådan ud efter første vask..  str 86/92

En bluse fra MOLO.. den har det sædvanlige vaskeslid som kommer efter første vask også.. den er brugt 2 gange MAX.. den har lidt fnuller i kanten.. men altså uden betydning og hvis man gider kan man huritgt fjerne det.. den er str 92

så til de små.. 

1: heldragt fra PetibOne str 56.. den har vaskefnuller, men brugt få gange da min søn så åndsvag ud i heldragter.. den første og sidste han havde.. 

2: Molo bedstefar bukser (kalder jeg dem) de super fede (syntes jeg)  og i flot stand. str 62

3: Bluse fra IdaT str 62 næsten ikke brugt og der er intet slid

Molo bluse i str 92 hva er prisen inkl?

Anmeld

5. april 2011

Kamulla

årh den er jo ikke dyr at sende... 50pp???

Anmeld

11. april 2011

Kamulla

oppeloppe

Anmeld

23. april 2011

Svenne

Hvad skal Smallstuff blusen koste inkl. porto?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.