Hvilken sovs.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.631 visninger
19 svar
0 synes godt om
5. april 2011

CiSo

Hej piger. 

Jeg skal lave karbonader/krebinetter til aftens mad, men hvilken sovs plejer i at lave til, når i servere dette hjemme ved jer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

Ploffer

CiSo skriver:

Hej piger. 

Jeg skal lave karbonader/krebinetter til aftens mad, men hvilken sovs plejer i at lave til, når i servere dette hjemme ved jer?

Jeg plejer at lave en hvid sovs med kogte gulerødder og ærter i 

Anmeld

5. april 2011

SD21

Jeg plejer at lave flødesovs på den pande de er levet stegt og så smager jeg bare til med salt og peber ! MUMS !

Anmeld

5. april 2011

Dittemor26

I min verden er der kun 1 rigtig sovs til karbonader: GRØNÆRTER! Ja det er bare en opbagt sovs med ærter og gulerødder! mmmmmm bliver vildt sulten nu - er en af mine livretter!

Anmeld

5. april 2011

mia1981

CiSo skriver:

Hej piger. 

Jeg laver faktisk ikke så tit sovs, men noget grønt til i steder for når jeg laver mad.

Men som barn fik vi hvid sovs med ærter og gulerødder mener jeg

Anmeld

5. april 2011

Dinna88

CiSo skriver:

Hej piger. 

Ris og bearnaisesauce! For søren, det er godt!! Jeg spiser så ikke kød mere, men det smagte godt

Oprindeligt spiser man jo hvid sauce med gulderødder og ærter i - uden andet til! 

Anmeld

5. april 2011

Moar2011

vi laur enten gønærter sovs, eller bare smørsovs (mandens ønske) ..

Anmeld

5. april 2011

Lysdal

Ploffer skriver:

Jeg plejer at lave en hvid sovs med kogte gulerødder og ærter i  

Ja her står den også på stuvede grønærter og gulerødder til krebinetter Ret mormor - men super lækkert

Og ellers måske smørsovs?

Anmeld

5. april 2011

MetteDN

Dittemor26 skriver:

I min verden er der kun 1 rigtig sovs til karbonader: GRØNÆRTER! Ja det er bare en opbagt sovs med ærter og gulerødder! mmmmmm bliver vildt sulten nu - er en af mine livretter!

Anmeld

5. april 2011

SussieThyssen

CiSo skriver:

Hej piger. 

Jeg laver som regel stuvede ærter og gulerødder til eller stuvede kartofler...altså hvid sovs.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.