Jeg er gravid i ca 5-6uge. Skal til 1. lægeundersøgelse imorgen og have udarbejdet en vandrejournal, så bliver det hele lige en tand mere virkeligt :-)!!! Det virker dog ikke til at være tilfældet for min søde kæreste. Han har vidst endnu ikke vænnet sig til tanken.
Han kigger skeptisk på mig når jeg sidder og plaprer løs om at "barnet" nu ligner en søhest og er ved udvikle hjerte og hjerne og bla bla bla. Svagt kan man ane koldsveden på hans pande. Stakkels mand dog!
Men jeg kan jo ikke lade være, jeg surfer rundt på nettet kigger på babyting og læser diverse artikler og debatindlæg her på baby.dk og kan nærmest ikke tænke på noget som helst andet end BABY! Hvis jeg lige træder tilbage engang og ser mig selv udefra, så kan jeg godt se at han måske har ret: jeg er ved at blive TOSSET???? Eller også er jeg bare ved at forberede mig på at blive mor? det er vel meget normalt :-) ikk??
Nå, men nu til det jeg egentlig vil spørge om: Hvornår "indså" din kæreste/mand at hans baby rent faktisk var/er på vej? Altså hvornår begyndte han at glæde sig og spørge ind og ja måske være lidt graviditetskulderet? var det da maven kom eller ved scanningen eller?
Jeg tænker bare på om der er en chance for at min søde kæreste (for det er han virkelig) kan gå hen og blive bare halvt så tosset som jeg? vil så gerne dele det hele med ham, men kan godt forstå at det stadig er uvirkeligt for ham, man kan jo ikke engang se det endnu, det er kun mig der kan mærke det
Mange babytanker herfra og et ønske om en god dag til jer alle
Anmeld