Puha, synes jeg sidder med liiiidt dårlig samvittighed. Har bare haft jordens dårligste dag, og så kommer kæresten for det første en time for sent hjem fra arbejde og for det andet smider han sig bare i sengen og klynker. Han har åh så dårligt, og bliver egentlig lidt småirriteret over at jeg nu skal til at tage mig af ham også. Normalt ikke noget jeg har noget som helst imod, men nu har jeg det bare selv super dårligt er føler mig enormt nedtrykt, så synes ikke lige jeg kunne rumme hans dødelige mande influenza, men ja ja.
Nå, han falder så i søvn og vågner med et seriøst skrig lige omkring midnat, og han render rundt med de vildeste smerter, ingen tvivl om at han rent faktisk er syg!! Jeg ringer til vagtlægen som kommer efter 10(!!!!) min. Vildt hurtigt!
Lægens dom: Galdesten!! Så nu står den på læge i morgen så vi kan finde ud af om det rent faktisk er det, eller hvad det evt. ellers kan være. Lægen var så sød at give ham en ret heftig cocktail af smertestillende så ham kunne få noget søvn, så han sover trygt nu.
Men puha, sidder godt nok med en træls smag i munden fordi jeg var så irriteret på ham da han kom hjem, føler mig virkelig som en dårlig kæreste!
Ville egentlig ikke så meget, måtte bare lige ud med det, og det har allerede hjulpet

Har nu alligevel en dejlig kæreste selvom han bliver syg på ubelejlige tidspunkter

Anmeld