Vil du HAVE denne grimsommelighed? ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

737 visninger
2 svar
0 synes godt om
5. april 2011

mariamiss6

Tja, jeg havde lige en rest tilbage fra da jeg syede en 2-lommers pusletaske til mig selv. 

Så jeg fiksede lige en 2-lommers model mere.... 

Køn er den sgu ikke hehe, og da slet ikke i syningerne. Men den fungerer fint efter hensigten

Kan sagtens indeholde en pakke vådservietter i den ene lomme, og 3 bleer i den anden (også måske 5 bleer, eller 3 og en stofble).

Det er meningen der skal et bindebånd på den, men det har jeg ikke lige fået taget mig sammen til endnu, da der vitterligt ikke er en eneste strimmel til overs af stoffet, så det må blive en mere eller mindre tilfældig snor/bånd ting.....

Anyways, jeg har jo som sagt syet en tilmig selv, som jeg er mere tilfreds med, selvom den også har grimme syninger, og er i det samme forvaskede gamle dynebtræk....

Så hvis nogen vil HAVE denne, så er den ganske gratis....

Det kunne dog være hyggeligt med et billede hvor den er med i byen, så jeg kan se at dens nye ejermand bruger den

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

Grynt

Syntes det er en rigtig god idé du har fået!!!   

Personligt ville jeg selv sprætte de grimme syninger op og gøre det om, da jeg syntes det ville være træls at se på hver gang .

Grynt 

Anmeld

6. april 2011

mariamiss6

Grynt/Tina skriver:

Syntes det er en rigtig god idé du har fået!!!   

Personligt ville jeg selv sprætte de grimme syninger op og gøre det om, da jeg syntes det ville være træls at se på hver gang .

Grynt 

Hehe ja, det havde jeg nok også gjort, hvis jeg selv skulle bruge den, men jeg har en anden MED underlag (ellers næsten samme model)

Men men, jeg giiiiiider ikke fixe denne her

Tænkte bare, at hvis nogle var lige glade med syningerne, så ville jeg da gerne bortgive den Jeg har jo som sagt en selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.