4 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.067 visninger
10 svar
0 synes godt om
4. april 2011

Klitgaard

Ja der er altså en mere end kitty der har fødselsdag i dag nemlig min dejlige søn som bliver4 år i  dag kan slet ikke forstå mindste barn i flokken nu er 4 år.

i formiddag havde vi besøg af Oskars stue fra børnehaven 15 skønne unger var der det gik super godt .

Vi har været på mac d  her til aften det elsker han så selvfølgelig skulle vi spise der .

Vi skal først fejre ham for familien den 17 april vi bliver så også 28 så der bliver der også gang i den .

Hilsen Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2011

Mira0911

Stort tillykke med din søn også... 

Håber han har haft en super god dag... 

Anmeld

4. april 2011

JustAnotherName

Ja der er altså en mere end kitty der har fødselsdag i dag nemlig min dejlige søn som bliver4 år i  dag kan slet ikke forstå mindste barn i flokken nu er 4 år.

i formiddag havde vi besøg af Oskars stue fra børnehaven 15 skønne unger var der det gik super godt .

Vi har været på mac d  her til aften det elsker han så selvfølgelig skulle vi spise der .

Vi skal først fejre ham for familien den 17 april vi bliver så også 28 så der bliver der også gang i den .

Hilsen Rikke

Naijhh, jamen STORT TILLYKKE med ham, 4 år - altså da!    
Håber I havde en dejlig dag (lyder det til)   Og får det igen den 17/4 

Anmeld

5. april 2011

Klumpe-dumpe

STORT TILLYKKE MED DE 4 år

Det lyder til det har været en rigtig god dag at blive 4 år på

Mange hiiiip hiiiip hurrrra fra os til dig

Anmeld

5. april 2011

TbCp

Kæmpe stort, forsinket, tillykke!!!!

Anmeld

5. april 2011

sarahb

Stort tillykke

Håber det var en fantastisk dag, som det lyder til

Anmeld

5. april 2011

Bondepigen

Stort forsinket tillykke med din søn!

Dejligt det hele gik godt!

Anmeld

5. april 2011

Klitgaard

Tak skal i have kan slet ikke forstå at mit yngste barn nu er 4 år

Anmeld

5. april 2011

Vingummien

Uhh jeg gruer for at jeg på et tidspunkt skal have alle E venner hjem til fødselsdag

Men de hygger sig nok Og lyder da som en rigtig dejlig dag i skulle da tage hele familen med på MD

Anmeld

5. april 2011

Klitgaard

Vingummien skriver:

Uhh jeg gruer for at jeg på et tidspunkt skal have alle E venner hjem til fødselsdag

Men de hygger sig nok Og lyder da som en rigtig dejlig dag i skulle da tage hele familen med på MD

Det er ingen sag at have børnehaven hjemme til fødselsdag det er staks værre når de begynder i skole

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.