Derma søger gravide eller nybagte mødre til testpanel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

597 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. april 2011

DermaPharm

Som en del af Dermas testpanel får du mulighed for at teste vores produkter mod at give os feedback. Når vi har produkter, som vi ønsker din feedback på, sender vi dem hjem til dig sammen med et spørgeskema, som du bedes udfylde og sende retur.
Alle Dermas produkter er uden parfume, parabener og farvestoffer og bærer det officielle nordiske miljømærke, Svanen, og Astma-Allergi Danmarks mærke, Den blå krans.
Vi håber, at du har lyst til at være med.
Læs mere om Derma og vores testpanel på  www.derma.dk.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2011

JonTri

jeg er mor til en 2.5 årige og en på 5 uger og GLAD for derma... såå send et privat brev hvid det er

vh rikke.

Anmeld

4. april 2011

Mamalou

DermaPharm skriver:

Som en del af Dermas testpanel får du mulighed for at teste vores produkter mod at give os feedback. Når vi har produkter, som vi ønsker din feedback på, sender vi dem hjem til dig sammen med et spørgeskema, som du bedes udfylde og sende retur.
Alle Dermas produkter er uden parfume, parabener og farvestoffer og bærer det officielle nordiske miljømærke, Svanen, og Astma-Allergi Danmarks mærke, Den blå krans.
Vi håber, at du har lyst til at være med.
Læs mere om Derma og vores testpanel på  www.derma.dk.

Jeg vil også gerne tilmelde mig.

Jeg venter barn med termin den 6. maj og har desuden en bonusdatter på fire.

Anmeld

4. april 2011

Kofoed.

Jeg er også frisk. Er gravid med tvillinger og mere termin til september.

Skal vi tilmeldes på hjemmeside?

Anmeld

4. april 2011

Tip!

Øv... jeg har en søn der er meget plaget af eksem.. Vi ville gerne hjælpe med at teste, men han er 2 1/2 år.. Han har haft børneeksem siden han var 2 mdr gammel..

Anmeld

4. april 2011

DermaPharm

Godt at høre, at I er glade for Derma og gerne vil være med i vores testpanel. Tilmeld jer venligst via www.derma.dk.

Anmeld

4. april 2011

eElak

Haps.. en tilmelding er sendt afsted... 

Anmeld

5. april 2011

Leneur

Jeg er også tilmeldt. Regner da ikke med at det kun er til børn der skal testes for.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.