Jeg er i avisen idag.. :) + billede (avis udklip)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.137 visninger
15 svar
0 synes godt om
4. april 2011

Bom

Så Tøser, nu fik jeg det til og virke..

Jeg var i avisen idag, da jeg havde været med til Kage kursus i Hovborg i weekenden.. Og blev lige kort interviewet, hvor jeg fortalte at jeg skulle lave kage til 125 mand til min far's 50 års fødselsdag, og temaet for kagen skulle være jagt, da min far er jæger..

Der står også lidt her: http://www.jv.dk/artikel/1096439:Vejen--Konditorkunst-er-noget-af-et-hit-i-Hovborg?image=1#image

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2011

Mischa

sejt ville gerne se den kage

Anmeld

4. april 2011

Kofoed.

er det dig med brillerne?

Anmeld

4. april 2011

Mette.

<3 Mor-Til-Matilde <3 skriver:

Så Tøser, nu fik jeg det til og virke..

Jeg var i avisen idag, da jeg havde været med til Kage kursus i Hovborg i weekenden.. Og blev lige kort interviewet, hvor jeg fortalte at jeg skulle lave kage til 125 mand til min far's 50 års fødselsdag, og temaet for kagen skulle være jagt, da min far er jæger..

Der står også lidt her: http://www.jv.dk/artikel/1096439:Vejen--Konditorkunst-er-noget-af-et-hit-i-Hovborg?image=1#image

Hvor er det sejt søde og hvor jeg dog glæder mig til at se jagtkagen. Hvornår skal du lave den?

Anmeld

4. april 2011

Bom

MischaKuhr skriver:

sejt ville gerne se den kage

Hvis jeg når det, så kommer billederne på fredag aften ellers kommer de nok først søndag, men jeg lover de kommer på..

Anmeld

4. april 2011

Bom

Kofoed33 skriver:

er det dig med brillerne?

Ja det er mig med brillerne, det er for at nare fjenden at jeg ikke har briller på mit profil billede, ej det er bare et gammel billede..

Anmeld

4. april 2011

Mischa

Hvis jeg når det, så kommer billederne på fredag aften ellers kommer de nok først søndag, men jeg lover de kommer på..

Spændende

God fornøjelse. glæder mig til at se

Anmeld

4. april 2011

Bom

Hvor er det sejt søde og hvor jeg dog glæder mig til at se jagtkagen. Hvornår skal du lave den?

Tak søde.. Er faktisk også helt kuldret over at jeg er i avisen, det har jeg aldrig prøvet før..

Jeg laver kagen fredag, og den skal gives lørdag.. Håber virkelig at den bliver go, nu ligger der jo et stort pres på min skuldre, når i tøser også ved det..

Anmeld

4. april 2011

Mette.

Tak søde.. Er faktisk også helt kuldret over at jeg er i avisen, det har jeg aldrig prøvet før..

Jeg laver kagen fredag, og den skal gives lørdag.. Håber virkelig at den bliver go, nu ligger der jo et stort pres på min skuldre, når i tøser også ved det..

Med de kager du plejer at fremvise er jeg sikker på resultat bliver til topkarakter.  

Jeg glæder mig hvertfald til at se den! 

Anmeld

4. april 2011

Kofoed.

Ja det er mig med brillerne, det er for at nare fjenden at jeg ikke har briller på mit profil billede, ej det er bare et gammel billede..

Jamen det kan altså være svært at genkende folk som bruger briller, som lige pludselig ikke har dem på eller omvendt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.