Underligt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

652 visninger
3 svar
0 synes godt om
4. april 2011

Anonym trådstarter

Hej! Kæresten og jeg havde det kanon, indtil for 3 uger siden, hvor min lillebror måtte flytte ind, da ham og kæresten slog op.

Siden da er det mig der har gjort ALT herhjemme. Gjort rent, lavet mad og handlet ind, hentet barn i dagpleje og passet hende.

Jeg er gravid igen, men heldigvis har jeg ikke mistet lysten til sex, tværtimod - lige som sidst. Så jeg lægger selvfølgelig op til løjer, men han har nu 2 gange afvist mig? Min lillebror har ikke engang været hjemme, og kom heller ikke hjem foreløbig... Han sagde ikke engang nej, han nærmest rømmede sig bare og gik....? Jeg syns´ efterhånden, jeg gør alt. Gør noget ud af mig selv, på trods af at jeg er rimelig træt pga. graviditeten - hvorfor lægger han så ikke mærke til mig?

Jeg vil gerne spørge ham, "brokke" mig, men jeg har lige haft en diskussion med ham omkring rengøringen herhjemme - at jeg godt kunne bruge noget hjælp. Efter samtalen farede han næsten ud og tog støvsugeren og moppen frem! Sådan er det tit, når jeg beder om hjælp - så hjælper han i protest

Orker bare ikke et skænderi mere - vil bare gerne snart ha´ noget!!

*Snøft* 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

Moar2011

pyha det lyder slet ikke rart .. - ville bare lige skrive dig en  og håbe du finder en løsning sammen med ham ..

husk at du jo får mere brug for hans hjælp jo længere henne i graviditeten du kommer, tænker på rengørning og handle..

har ikke selv været udsat for det, da min kæreste er ret hjælpsom når han er hjemme , så kan ikke rigtig give nogen råd ..

Gravid 31+6

Anmeld

5. april 2011

kiwifrugten

Øv altså kan godt forstå dig

Man vil jo heller ikke ha sex med en som bare gør det fordi man brokker sig over det, men tror du blir nød til at spørge ham om der er noget galt

Anmeld

5. april 2011

SussieThyssen

Sikke da noget. Han er da vist ikke klar over hvor dejlig en kone/kæreste han har, og hvor heldig han er.
Mange kvinder har tit ikke ret meget overskud til noget som helst, så der er da virkeligt et problem til stede her, når han slet ikke vil tage imod det.

Jeg ser ikke anden mulighed end at du lukker op for posen og får talt ud med ham, for der må jo være en grund.
Kravl op på skødet af ham, nus ham i nakken og spørg ham sødt og kærligt om han elsker dig, og sig så at du er bekymret over, om der er noget han går og ruger over.

Jeg håber at du/I finder ud af det.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.