Hej! Kæresten og jeg havde det kanon, indtil for 3 uger siden, hvor min lillebror måtte flytte ind, da ham og kæresten slog op.
Siden da er det mig der har gjort ALT herhjemme. Gjort rent, lavet mad og handlet ind, hentet barn i dagpleje og passet hende.
Jeg er gravid igen, men heldigvis har jeg ikke mistet lysten til sex, tværtimod - lige som sidst. Så jeg lægger selvfølgelig op til løjer, men han har nu 2 gange afvist mig? Min lillebror har ikke engang været hjemme, og kom heller ikke hjem foreløbig... Han sagde ikke engang nej, han nærmest rømmede sig bare og gik....? Jeg syns´ efterhånden, jeg gør alt. Gør noget ud af mig selv, på trods af at jeg er rimelig træt pga. graviditeten - hvorfor lægger han så ikke mærke til mig?
Jeg vil gerne spørge ham, "brokke" mig, men jeg har lige haft en diskussion med ham omkring rengøringen herhjemme - at jeg godt kunne bruge noget hjælp. Efter samtalen farede han næsten ud og tog støvsugeren og moppen frem! Sådan er det tit, når jeg beder om hjælp - så hjælper han i protest 
Orker bare ikke et skænderi mere - vil bare gerne snart ha´ noget!!
*Snøft*
Anmeld