Maj & Charlie ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2008

Stumpen

Jeg må desværre erkende at det ikke er meget jeg har set til ham de sidste år.. Vi er aldrig rigtig samlet til noget familie halløg mere og når vi er må han ofte melde fra, da han spiller med i mange teaterstykker..
Men har fundet ham på facebook

Han er en positiv fyr, men sjov som jeg definere det vil jeg ikke mene at han er...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2008

Skovurt

Hmm... jeg har svaret nej - tiltrods for at jeg altså har set noget af det.

Jeg satte mig for at det ville jeg da følge med i, men må indrømme at jeg blev ret skuffet ... så det første gang og tænkte - nå... og anden gang blev jeg virkelig irriteret over alle reklamerne - det er da HELT vildt - der går jo ikke mere end 5-6 minutter imellem dem - og de varer næsten ligeså længe :s

Jeg er noget træt af måde de snakker på - hvad er det lige der sker for accent og - stemmeleje (ej, har svært ved lige at sætte fingeren på hvad det er); Så nej, jeg ser det ikke. Hvis det skulle ske at jeg zapper forbi, vil jeg da ikke afvise at jeg ser noget af det, men jeg sætter mig ikke ned for præcist at se det.

Anette

Anmeld

21. oktober 2008

MorCamilla

Jeg ser det ikke, da vi ikke har tv 3...

Anmeld

21. oktober 2008

Fam. Madsen

vi har ikke tv3 s¨jeg må stemme nej

Anmeld

21. oktober 2008

twinboys

Jo jo jeg ser den...

Majbritt

Anmeld

21. oktober 2008

sbs78

Jo vi ser den her hjemme, synes det er en pisse sjovt program

Anmeld

21. oktober 2008

fam.4xc

PiaR skriver:

Jeg ser den 60.png - Hvad jeg syntes om den... det har jeg ikke rigtig fundet ud af endnu, men den fanger mig åbenbart så meget at jeg er nød til at se den igen og igen...

lige mine ord

Anmeld

21. oktober 2008

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Jeg ser det heller ikke da jeg ikke kan tage TV3... synes efterhånden der er en del jeg går glip af... måske skulle jeg alligevel have valgt den store tv-pakke.

Rikke.

Anmeld

21. oktober 2008

lonemus

Nej, jeg ser den ikke. Vi kan ikke tage så mange tv-kanaler...!!

Lone

Anmeld

27. oktober 2008

Nadi

Engang imellem, hvis jeg lige falder over det. Og jeg synes egentlig den er meget sjov 45.png

-Nadia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.