Mig og datteren er i avisen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

457 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. april 2011

Mi

Den lokale ugeavis har lavet en artikel om os. Er ok tilfreds, selvom jeg egentlig ikke syntes at det er så fedt med et billede i den lokale avis

http://www.ugeavisen.dk/varde/marianne-er-hjemmeg%C3%A5ende-husmor-med-egen-webshop?img=1

www.stjerneleg.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

moars

synes det er nogle skønne skønne billeder! 

Og synes det er spændende læsning, da det også er noget vi overvejer her efter barsel (altså at være hjemmegående)

Anmeld

5. april 2011

Mi

moars skriver:

synes det er nogle skønne skønne billeder! 

Og synes det er spændende læsning, da det også er noget vi overvejer her efter barsel (altså at være hjemmegående)

TAK

Og min datter er eller ikke normalt meget fotogen, så jeg er rigtig glad for billederne af hende.

Det lyder da spændende at du overvejer at gå hjemme. Jeg kan i hvert fald anbefale det, og hvis du har nogle spørgsmål i forhold til det, så må du endelig skrive.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

5. april 2011

SussieThyssen

Det var da en fin og sober artikel
Den kan du da kun være tilfreds med

Kærligst
Sussie

Anmeld

5. april 2011

moars

MarianneSonne skriver:

TAK

Og min datter er eller ikke normalt meget fotogen, så jeg er rigtig glad for billederne af hende.

Det lyder da spændende at du overvejer at gå hjemme. Jeg kan i hvert fald anbefale det, og hvis du har nogle spørgsmål i forhold til det, så må du endelig skrive.

Marianne

www.stjerneleg.dk

tak kan sagtens være jeg gør

Og ja bestemt hun ser skøn ud!!!

Anmeld

5. april 2011

Mi

SussieThyssen skriver:

Det var da en fin og sober artikel
Den kan du da kun være tilfreds med

Kærligst
Sussie

Tak, det var temmenlig grænseoverskridende for mig, men er også godt tilfreds med den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.