5 petal veiner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2011

Manakauapo

Maggieh skriver:

hvorfor så lidt lige pludselig? :b

og told oa. : ?

Jeg søgte bare lige lidt på vores server nede på arbejdet. Og den siger at det kun er så lidt. Post Danmark fik jo indført en ny postlov her til den 1/4, så nogle priser er skruet helt op og andre er skruet ned

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

AGS

Update:

Jeg har været ved at regne lidt på prisen når der kommer moms og importgebyr på - det var jeg ikke lige opmærksom på i første omgang.

Hvis vi f.eks. er 4 der bestiller sammen kommer regnestykket til at se sådan ud:

veiner              15 $

fragt                 3,3625 $   (13,45:4)

ialt                 18,3625 $

=                   95,77 DKK

+moms          119,71

importgebyr    40,00   (160:4)

ialt                  159,71 

Og så er portoen jo 8 kr. for at videresende i DK hvis den sendes som alm. brev.

Anmeld

8. april 2011

Magsen

Valkyrien skriver:

Jeg søgte bare lige lidt på vores server nede på arbejdet. Og den siger at det kun er så lidt. Post Danmark fik jo indført en ny postlov her til den 1/4, så nogle priser er skruet helt op og andre er skruet ned

er du SIKKER?  

Anmeld

8. april 2011

AGS

Maggieh skriver:

er du SIKKER?  

Ja - tjek http://www.postdanmark.dk/index.jsp 

Anmeld

8. april 2011

roenlund

AGS skriver:

Update:

Jeg har været ved at regne lidt på prisen når der kommer moms og importgebyr på - det var jeg ikke lige opmærksom på i første omgang.

Hvis vi f.eks. er 4 der bestiller sammen kommer regnestykket til at se sådan ud:

veiner              15 $

fragt                3,3625 $   (13,45:4)

ialt                18,3625 $

=                  95,77 DKK

+moms          119,71

importgebyr    40,00   (160:4)

ialt                  159,71 

Og så er portoen jo 8 kr. for at videresende i DK hvis den sendes som alm. brev.

så vidt jeg kan regne ud kan det så bedre betale sig at købe den selv, da man når varen koster under 80kr ikke skal betale told, moms og importgebyr.

15$ er 78,23kr og med porto på 13,45 = 70,15kr bliver det kun 148,38 kr

Anmeld

8. april 2011

AGS

roenlund skriver:

så vidt jeg kan regne ud kan det så bedre betale sig at købe den selv, da man når varen koster under 80kr ikke skal betale told, moms og importgebyr.

15$ er 78,23kr og med porto på 13,45 = 70,15kr bliver det kun 148,38 kr

hmm jeg læser postdanmarks regler sådan at det er varens pris + porto der skal være under 80 kr. men nu bliver jeg da lidt i tvivl??

Anmeld

8. april 2011

roenlund

AGS skriver:

hmm jeg læser postdanmarks regler sådan at det er varens pris + porto der skal være under 80 kr. men nu bliver jeg da lidt i tvivl??

Det kan da godt være, jeg læser varens værdi og så er det jo ikke portoen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.