jamen fik det jo lavet i janura og har ikke fortrudt det 1 sek.
Ser stort set perfekt, har ikke fået lavet den sidste synsprøve endnu, først om nogle mdr, men indti videre ser jeg sgu godt, måske -0,25 på højre øje hvis der er noget, men kan se alle skilte på vejene, læse alle nr plader, teksterne på tv osv osv...så jeg ser det som yderst vellykket.
eneste gene er at øjnene kan blive lidt tørre og man derfor bruger øjendråber når det er. Men nu rbuger jeg dem allerede meget mindre end i staren fordi de jo ikke bliver ved med at være lige tørre.Og at lys kan være skarpt i starten og lyset omkring amper osv får lidt halos. Men ikke noget jeg decideret er irriteret voldsomt over, bare noget man lægger mærke til i starten:-)
Selve operatione gik nemt, tog et kvarter fra jeg gik ind i rummet til jeg gik ud ogen...og selv om øjene skal være lukket ser man jo på klem og allerede der så jeg bedre end uden briller eller linser.
Efter tjekket tog jeg hjem til svigerneinden med mande hvor vi hyggede, dog havde jeg lukkede øjne da de skal være lukket 3 timer, men jeg "hørte" bare lidt tv og snakkede og da kl var 20, dvs de 3 timer efter kunne jeg åbne øjenene og se ALT, selv bilerne langt langt væk.
Synes det er fantastisk.
I øvrigt kan jeg tilføje at ingen på verdenplan er blevet blind af det.
Enkelte oplever gener, men de fleste går væk inden for det første halve år.
Jeg ville gøre det igen i hvert fald, lidt ubehageligt under selve operationen da man jo følger idt med, men absolut ikke skræmmende:-)
Anmeld