uge 33 med min lille prins<3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

698 visninger
10 svar
0 synes godt om
4. april 2011

MetteDN

Hej piger ..

Jah så blev det 32+1 (uge 33) <3 .. Synes simpelthen tiden flyver afsted, og kan alligevel næsten ikke vente til min lille prins kommer ud til os ...

Her er lige et billede af min meget tunge mave

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2011

sandratobias

Fin mave...

Anmeld

4. april 2011

MetteDN

sandratobias skriver:

Fin mave...

Mange tak skal du have

Anmeld

4. april 2011

mor-til-en-dejlig-baby

din mave er SÅ smuk

Anmeld

5. april 2011

Moar2011

Hvor er det altså bare en flooot mavse smukkesen .. den kan du godt være stolt af .. er sikker på der gemmer sig en basse derinde

Anmeld

5. april 2011

MetteDN

den-lykkeligste skriver:

din mave er SÅ smuk

Taak

Anmeld

5. april 2011

MetteDN

Babyklar skriver:

Hvor er det altså bare en flooot mavse smukkesen .. den kan du godt være stolt af .. er sikker på der gemmer sig en basse derinde

Taak smukke

Jah det tror jeg også det er søde

Tror faktisk jeg kommer til at savne mavsen, når den forsvinder . hehe ..

Anmeld

5. april 2011

Moar2011

MetteDN skriver:

Taak smukke

Jah det tror jeg også det er søde

Tror faktisk jeg kommer til at savne mavsen, når den forsvinder . hehe ..

af og til ser jeg frem til at det er væk, når man feks. skal vende sig i sengen eller op fra sofaen .. men ja helt klart tror ikke der går langtid før vi længes efter mavsen igen ,:p .. men det er altså os dejligt at være gravid  Hr'en hjemme tror at når han vender hjem igen, ville jeg have nr 2 hihi .. Arrrg tror jeg næppe hihi ..

Anmeld

5. april 2011

MetteDN

Babyklar skriver:

af og til ser jeg frem til at det er væk, når man feks. skal vende sig i sengen eller op fra sofaen .. men ja helt klart tror ikke der går langtid før vi længes efter mavsen igen ,:p .. men det er altså os dejligt at være gravid  Hr'en hjemme tror at når han vender hjem igen, ville jeg have nr 2 hihi .. Arrrg tror jeg næppe hihi ..

Jah det har du ret i .. Jeg har lige væltet et glas mælk det stod på bordet med maven, så er det man godt kan blive en lille smule hysterisk

Hehe .. Argh .. Man ved jo aldrig

Anmeld

5. april 2011

Moar2011

MetteDN skriver:

Jah det har du ret i .. Jeg har lige væltet et glas mælk det stod på bordet med maven, så er det man godt kan blive en lille smule hysterisk

Hehe .. Argh .. Man ved jo aldrig

Hahahah .. eller når man prøver tøj og det går op for en at det kan man slet ikke være i, fordi man er en flødebolle hihi ..

men hvad søde, vi elsker jo de små spir

heh, tvivler nu :p ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.