Wooooow er helt rundt på gulvet!!!Har snakket med min mor i dag, der ville fortælle mig noget - noge meget vigtigt fik jeg fortalt..Vi snakker og hygger, og pludselig siger min mor hun er nød til at fortælle mig noget.. Også sige hun kraftedme at min lillebror IKKE er min lillebror..Det skal lige siges at det har han genetisk aldrig været, da min mor og hendes mand fandt sammen da jeg var 9år og der fulgte en lillebror på 4år med.. Men nu er vi vokset op sammen, og har været i familie i 14år også for jeg af vide at min "papfar" ikke er far til barnet!.. Han er helt random!..Min "papfar", havde denne her kæreste for mange år siden, som han mødte mens hun var gravid, hendes ekskæreste (barnets far) var alkoholiker og ude i noget snavs - så han tog min bror til sig selvom forholdet gik i stykker for mdr efter han var født..Har aldrig tænkt over at de ikke ligner hinanden, men alt det kan jeg da godt se nu!..Men skal lige sige, at no matter what VIL HAN ALTID VÆRE MIN BROR!.. Men spørg mig lige om det er underligt!..
Anmeld